Автоклуб "Москвичемания"

Место обитания любителей автомобиля "Москвич" моделей 401, 403, 408, 412, 2140, 2141 и их модификаций
Текущее время: 28 мар 2024, 16:23

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 15 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: проточка стабилизатора
СообщениеДобавлено: 19 ноя 2007, 17:41 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
Привет привет , в кого класна Слава . Да ну ! То не той варіант красоти . В тебе машина хороша :) . А в мене посередня :) . Їздить не ламається тай добре :) - то вже радує . Дякую за + 1 я б тобі всі +2 дав но ще не розумію як :) . В тебе машинка алес гуд :) . Ти до неї тоже кучу часу , рук , і грошей приложив .
Що на рахунок зміни кута наклона стойок передніх ( це стосцється більше 41х москвічів ) , то щас обясню так як вам напевно любин нормальний майстер з розвал-сходження пояснить . Блін писати то так довго :))))) .
Протчка посадочних місць під ричаги на стабілізаторі означає те що ричаги подвески підуть вперед , тим самим потянувши за собою стойки ( а точніше нижні їх частини , бо верхне кріплення остається на місця прикручене до кузова ) . Що це дає . Вот скажу на прикладі велосипеда і його передньої вилки . Ви бачили як і під яким кутом вона стоїть відносто напрямку руху велосипеда . Це дає можливість велосипедисту при різкому повороті руля чи взагалі при любомо повороті втримати велосипед а не вилетіти через руль за рахунок того що резину почало заламувати а колесом почало нести ( а разом і волосипедом ) . Но як ви знаєте так вже не поїздиш на волосипеді якщо вилку передню перевернути навпаки , велосипед стає не керованим і ми провокуєм себе полетіти через руль .
Така ж ситуація на машині , лиш наклони стойок є меншими від кута наклону вилки веліка. У 41го така хвороба від завода - відємний кут наклона коліс . Що це значить - якщо присісти і подивитися прямо на колесо , то ми замітмо що стойка своїм низом більш наклонена в сторону двері , чим в сторону до бампера . В кращому випадку знаходиться по середині . Це пояснюється непродуманістю інженерів , а ще й передніми балками ( ставили на чужу машину 3 балки , і в тьох по різному колеса стояли ) .
Вобщем при заводському куті наклону коліс ( відємному ) на швидкості коли заходиш в резкий поворот то те колесо що йде по зовнішньому радіусу наклоняється верхньою своєю частиною на зовні , а нижня частина всередину - тим самим прагне лягти на асвальт зовнішньою частиною диска . При повороті машина наклоняється в сторону зовнішнього радіуса поворота , а там колесо з таким наклоном є - при цьому резину починає заламувати і машину просто несе , а подальше ваше викручування руля в сророну поворота приводить ще до більшого писка коліз а машину ще більше несе . І не дай бог попадеться гравій під колеса - і рахуйте ви вже десь на обочині тусуєтеся з побитою машиною .
Проточка стабілізатора дає ефект наклона коліс як на мерседесах ( думаю всі бачили ) правда не в такій мірі но все ж . Зато при повороті і наклоні машини резина получається при іншому наклоні компенсує наклон машини і тим самим залишається всім своїм протектором на дорозі без заломлення і ви при повороті робите з машиною що хочите , а передок стоїть на місті як вкопаний .
Реально перевірино на своїй шкурі як то їздити з непроточеним стабом і з проточеним . Прикольно коли при 80 км задодиш в поворот де всі заходять максимум 60 , жопою машини вже несе а ти сидиш і все контролюєш рульом і при потребі крутиш руль ще а машина тебе слухає вирулює :)

Про стаб вынес в отдельную тему =Slavamaz=


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 ноя 2007, 17:50 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
короче має бути так :) ща попробую фотку найти http://imgdb.ru/view.php?i=33rxy822_313826 - тут є но не дуже вдалий варіант , бо колесо то не зовнішне а внутрінне , но всеж я думаю має бути понятним що я написав


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 ноя 2007, 18:07 
Не в сети
Новичок
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 24 окт 2007, 23:14
Сообщения: 345
Откуда: г. Запорожье
Дуже дякую, все зрозумів. Я давно звертав увагу на різне положення коліс при повороті у наших машинах та на іномарках.
Але всеж на скільки міліметрів приблизно треба робити проточку стабілізатора?
Ци це індивідуально для кожної машини?

_________________
Изображение
Я не езжу медленно потому-что боюсь заснуть за рулем.
Теряя индивидуальность - теряеш себя!
АЗЛК 2140 09.1986г. Solex 083, 23/23 (RIP)
AZLK 2140 1977г. 38-вал, R15. (RIP)
АЗЛК 21412 1992г. 1.5. R15. Успел вытянуть с того света.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 ноя 2007, 22:40 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
DVA ти правий , то для кожної машини індивідуально і під хазяїна , так як ми робимо вже не серійні машини , а спеціально під себе :) . Я так прикидував що мені треба проточити десь на 2 см щоб вийти на нормальний позитивний кут ( це ще треба врахувати що йде ще плече від щарової упори до самого колеса , но якщо проточити більше це ще краще , так як можна кут зменшити підкладанням шайб на стабілізатор , а там вже регулюй як хочеш :) . Один нюанс ще є для 41го , якщо ти проточуєш стаб , то треба розширяти вікна для рульових тяг , бо вони починають впитатися в кузов , но як кажуть болгарка робить чудеса . А для експеримента потрібен один хороший стабілізатор , а таких нових в продажі не має , хоча в одного знайомого є хороший б\у , но він просить за нього коло 30 у.е . Не мало як за стабілізатор однако . Чесно я в шоці з цін на запчастини , і на їхню відсутність на 41 :) . А ти з яким генератором їздиш ? не кажи що з заводським москвічовським :) . Я собі поміняв і нарадуватися неможу :)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 ноя 2007, 22:44 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
а ще кстаті хто має 41й і кому реально не подобається підсвітка в салоні ( освітлення салона від ламп бокових ) . Е просте рішення і дешеве при чому і даже з затримкою часу при закриванні дверей . Я як лінтяй все це хотів мати но за малі гроші і щоб нічого не робити . Вот виход . Покупка на розборці плафона від Гольфа 3 . Все в одному . Світить прекрасно , візуально теж багато дивиться , як підключається можу обяснити . Впринципі Славік бачив , кажись одобрив девайс :)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 ноя 2007, 23:41 
Не в сети
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 16 ноя 2006, 14:31
Сообщения: 8803
Откуда: Odessa, Ukraine
Модель Автомобиля: МЗМА 403, '64; ALEKO 21412S, '90; Toyota Cresta GX81, '92; Suzuki Vitara SV620, '96
Слушай, а протачивая стаб и притягивая стойки ближе к передку машины мы не ставим на перекос упорный подшипник и вместе с ним сайлентом рычага ?? Это и так слабые места на 41-м, а мы еще их нагружаем... :???: Как то это неправильно... Для более правильной переделки подобного рода надо переварить стакан стойки на необходимый угол и переварить крепление рычага к кузову... Или я неправ ? Вот гляньте устройство 41-ой передней подвески...

Изображение

_________________
Девиз настоящего москвичевода: "Мы не ищем легких путей !..."
Девиз клуба: «Москвичевод, ВСЕГДА ВПЕРЕД !!!» ©_datsun_
Я этого хочу. Значит, это будет. © Генри Форд
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling.” Paul Walker
"Любой форум, нравится это пользователям или нет, это конституционная монархия с элементами диктатуры." (с) DevilDucky


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 ноя 2007, 23:53 
Не в сети
Новичок
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 24 окт 2007, 23:14
Сообщения: 345
Откуда: г. Запорожье
Так, в мене ще рідний генератор :cry:
Але розумієш, - я студент, і тому...
Батьки ж дають гроші тільки на пальне, а все інше я роблю сам, і запчастини купляю за свої грощі. :sad:
Перш ніж купляти генератор мені ще треба замінити балку, бо вона з лівої сторони просто згнила :sad: , ще й вдарив її сильно :oops: , теж зліва. А вони коштують 50-60 баксів :evil: так що не ти один шокований ціною запчастин навіть б.у. А інколи б.у. навіть дорожчі ніж нові :evil:

_________________
Изображение
Я не езжу медленно потому-что боюсь заснуть за рулем.
Теряя индивидуальность - теряеш себя!
АЗЛК 2140 09.1986г. Solex 083, 23/23 (RIP)
AZLK 2140 1977г. 38-вал, R15. (RIP)
АЗЛК 21412 1992г. 1.5. R15. Успел вытянуть с того света.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 19 ноя 2007, 23:56 
Не в сети
Новичок
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 24 окт 2007, 23:14
Сообщения: 345
Откуда: г. Запорожье
Cyber Fox
Люди ж ездяют :smile:
И вообще, упорный подшипник скольжения можно заменить подшипником качения, и повернуть его на требуемый угол. По поводу сайлента не могу ничего сказать :???:

_________________
Изображение
Я не езжу медленно потому-что боюсь заснуть за рулем.
Теряя индивидуальность - теряеш себя!
АЗЛК 2140 09.1986г. Solex 083, 23/23 (RIP)
AZLK 2140 1977г. 38-вал, R15. (RIP)
АЗЛК 21412 1992г. 1.5. R15. Успел вытянуть с того света.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 20 ноя 2007, 00:03 
Не в сети
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 16 ноя 2006, 14:31
Сообщения: 8803
Откуда: Odessa, Ukraine
Модель Автомобиля: МЗМА 403, '64; ALEKO 21412S, '90; Toyota Cresta GX81, '92; Suzuki Vitara SV620, '96
DVA

Ездить то ездят, но получается более быстрый износ узлов в следствии возросших нагрузок... Регулировка по книге "...разности углов продольного наклона оси поворота левой и правой сторон не более 0°30' "... Т.е. совсем маленькая величина... А тут махом на 20 мм проточить, может что-то невыдержать... :???:

_________________
Девиз настоящего москвичевода: "Мы не ищем легких путей !..."
Девиз клуба: «Москвичевод, ВСЕГДА ВПЕРЕД !!!» ©_datsun_
Я этого хочу. Значит, это будет. © Генри Форд
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling.” Paul Walker
"Любой форум, нравится это пользователям или нет, это конституционная монархия с элементами диктатуры." (с) DevilDucky


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 20 ноя 2007, 01:04 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
якщо реально , то в ЮП продають спеціальні упорні чашки під проточені стабілізатори , я даже десь раз таке щастя бачив в живу . Но я не думаю що подвесці щось буде . На рахунок ізноса таблеток ричагів - то я вообще то і так зараз не страдаю такою бідою . Береш шайби що зжимають таблетки обертаєш другою стороною , так щоб щайба виступаючими краями дивилася ззовні , а донишками рідними зжималися таблетки які тримають ричаг . Саленблоку однозначно нічого не буде , при тому якщо ти умудришся поставити усилений сайленблок по типу Ауді 100 ( продаються усилені ремкомплекти , там арміровані резинки , вобщем помощніше будуть ) . Я вже проїздив 2 роки на тих салейнблоках , і то в нас по місту дороги веселі . Що на рахунок подшибника скольжения , а ніфіга йому не буде - проїздив вже 18ть років і ще проїздить :) . В мене при заміні одної упори стойки через деякий час її почало випирати . Так вже 2 роки і все нормально , ну виперло її прохи ну і фіг з нею , запчастини тепер такі , що поробимо . Міняти не буду бо і так не знаю на що поміняю - знову на таке ж гавно ......
А якщо щось тобі не сподобається на рахунок кута наклона коліс , то можна це все діло справити якщо підклажеш паро шайб на проточене місце на стабілізаторі і виставиш свої заводські параметри подвески .
Якщо чесно Камасутра ( Ремонт і експлуатація ) Москвіча - це велика книжка , но як бачиш не получилося великим інженерам зробити з Москвіча машину - і ти тепер намагаючись зробити щось розумніше чим вони будеш дивитися на те що вони таку ерунду впороли коли робили передню подвеску 41го . Я лічно не буду , звичайно якщо до того руки дойдуть . Кстаті всі майстри говорять щоб протачував стаб .
а вот ще одне , ми протачували краби на 8ці , теж подавали вперед колеса , все супер , чувак довольний , машина краще веде себе на поворотах .
А я вот думаю собі який придурок придумав що передня подвеска вся держиться лише на стабі і двох салейнблоках . Хіба не можна було зробити хоча б так як в 9ці : краби и стаб . , чи вже тоді як на фольцах і аудюхах ( звідки і крали ідею ) : 4 салейнблока на 2х великих вилках , і один стаб . В мене наприклад мій знайомий вже 5 років їздить на Гольфі 2 без стабілізатора - колеса нікуда не тікають , розвал і сходження нормальні , устойчевість теж , хоч із стабом було б ще краще .
А ну вот ще що згадав , напевно знаєте чудо Рено - Дачію Логан . Так там вері гуд передня ходова . внизу стоїть вилка на подобії жигульовскої з 2ма сайленблоками :) і однією шаромою . Це дало змогу на базовій комплектації не ставити ( зекономити ) стабілізатор . На не базових він вже є .
А хворе місце нашої передньої подвески то одне - Стойки . Купуєм газомалсяні ( наприклад Плаза ) всьо го то за 120 у.е пару вкладиців ( вообще дешева ціна як подивитися що деякі 41ші коштують по 1000 у.е. ) , і не маєм горя , забуваєм про грухіт передньої перебраної подвески коли попадаєш в якусь ямку чи люк . все тихо , не то що було відчуття що пів машини розпадеться , хоч все було перебрано . Усилений ремкомплект і можна їздити 60 тис гарантовано . а потім презинки за день перебрати всі і тальше кататися :)
Короче Москвіч супер якщо його довести до пуття , і реально не сильно дотримуюючись всіх вимог Камасутри , бо якщо дотримуватися , то будемо ї.....тися з ним вічно :) Успіхів :)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 20 ноя 2007, 15:51 
Не в сети
Новичок
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 24 окт 2007, 23:14
Сообщения: 345
Откуда: г. Запорожье
Myrik86 Cпасибі за пояснення, та деякі інші цікаві подробиці.
Але ще запитаю, Сайлент блоки від АУДІ встають нормально, чи треба їх проточувати?
Цитата:
відчуття що пів машини розпадеться , хоч все було перебрано

Зараз у діда таке, гуркіт страшний, їздить на звичайних стійках.

_________________
Изображение
Я не езжу медленно потому-что боюсь заснуть за рулем.
Теряя индивидуальность - теряеш себя!
АЗЛК 2140 09.1986г. Solex 083, 23/23 (RIP)
AZLK 2140 1977г. 38-вал, R15. (RIP)
АЗЛК 21412 1992г. 1.5. R15. Успел вытянуть с того света.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 20 ноя 2007, 16:37 
Не в сети
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 16 ноя 2006, 14:31
Сообщения: 8803
Откуда: Odessa, Ukraine
Модель Автомобиля: МЗМА 403, '64; ALEKO 21412S, '90; Toyota Cresta GX81, '92; Suzuki Vitara SV620, '96
Кстати, вопрос... В стандартные стойки становятся газомаслянные патроны ? Или надо стойки менять ?

_________________
Девиз настоящего москвичевода: "Мы не ищем легких путей !..."
Девиз клуба: «Москвичевод, ВСЕГДА ВПЕРЕД !!!» ©_datsun_
Я этого хочу. Значит, это будет. © Генри Форд
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling.” Paul Walker
"Любой форум, нравится это пользователям или нет, это конституционная монархия с элементами диктатуры." (с) DevilDucky


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 20 ноя 2007, 17:43 
Не в сети
Мудрец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 25 сен 2007, 14:22
Сообщения: 1293
Откуда: Житомир
Модель Автомобиля: было 3 космича
У бати моего стояли газомасляные стойки. Вещь обалденная! ставиш, газовые стойки и про слабое место забываеш, проверено.

_________________
Москвич 407 1959 (подарил брату)
Москвич 412Э 1975 (продан)
Renault Sandero 1.4 Laureate 2010
Opel Combo 1.3 cdti 2006
Изображение
Кто в пробке постоял - тот над мопедом не смеётся!


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 20 ноя 2007, 22:40 
Не в сети
Мудрец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2007, 14:08
Сообщения: 1189
Откуда: Ужгород
Модель Автомобиля: АЗЛК 2141
Вот интересная темка из этой оперы - http://azlk-team.ru/forum/viewtopic.php ... highlight=

_________________
Лучьше калымить в Гондурасе, чем гондурасить на Колыме
=АЗЛК 2141, 1.6 ВАЗомотор, БСЗ, Солекс 053, ЭСП, ОТ, ПВТ, ЭУЗ=


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 20 ноя 2007, 23:33 
Не в сети
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 16 ноя 2006, 14:31
Сообщения: 8803
Откуда: Odessa, Ukraine
Модель Автомобиля: МЗМА 403, '64; ALEKO 21412S, '90; Toyota Cresta GX81, '92; Suzuki Vitara SV620, '96
Да интересно ! :)

_________________
Девиз настоящего москвичевода: "Мы не ищем легких путей !..."
Девиз клуба: «Москвичевод, ВСЕГДА ВПЕРЕД !!!» ©_datsun_
Я этого хочу. Значит, это будет. © Генри Форд
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling.” Paul Walker
"Любой форум, нравится это пользователям или нет, это конституционная монархия с элементами диктатуры." (с) DevilDucky


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 15 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Перейти:  
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB