Автоклуб "Москвичемания"
http://moskvichemania.ru/

будет в "гараже" и 41-й:)
http://moskvichemania.ru/topic177.html
Страница 27 из 30

Автор:  Slavamaz [ 20 окт 2011, 17:26 ]
Заголовок сообщения: 

Пролежав пару днів з насморком до колін.
Вчора вже не витримав "давити ліжко" і трохи посидів в гаражі.
Давно думав про те, щоб реалізувати на машині "автоматичне" включення ходових вогнів (світять лише фари, без підсвітки приборів, габаритів, панелі і т.д.). На перемикачі світла опельовської панелі є одне цікаве положення (про яке можливо не всі знають). Це коли перемикач витягнутий на себе. В опеля при цьому включається салонне світло. Оскільки в моїй машині вмонтовано плафончик від гольфа, дане положення перемикача світла було незадіяне. Саме на цьому положенні я й вирішив реалізувати свою задумку, щоб контакт не пропадав дарма :D .
:D В даному положенні (перемикач витягнутий) на контакті 31а з"являється мінус. Це й було використано. За допомогою двох реле, вдалося добитися задуманого, адже ходові вогні мали не тільки вмикатися і вимикатися за допомогою перемикача, а й робити це "автоматично". Суть автоматики звелася до того, що при заглушеному моторі фари гаснуть, а на заведеному - вмикаються. При чому вони вмикаються не в момент включення запалювання, а лише тоді, коли мотор заведеться. В інших режимах все працює так само як і до цього часу.

Автор:  GIF-65 [ 20 окт 2011, 18:34 ]
Заголовок сообщения: 

Slavamaz
да молодец , я тоже думал по поводу применения этого выключателя .

Автор:  Instryktor_G [ 20 окт 2011, 21:05 ]
Заголовок сообщения: 

Slavamaz
реально полезная вещь .. 10 ть балоф

Автор:  Сергей88 [ 21 окт 2011, 18:43 ]
Заголовок сообщения: 

А откуда сигнал что двигатель работает?

Автор:  MADCAT [ 21 окт 2011, 19:10 ]
Заголовок сообщения: 

Наверно с лампы давления масла.

Автор:  Сергей88 [ 21 окт 2011, 19:13 ]
Заголовок сообщения: 

Где-то так я и думал. А то там чёта накручено-намучено.

Автор:  sirvlaser [ 21 окт 2011, 19:17 ]
Заголовок сообщения: 

можно ещё на зарядку аккума смотреть )

Автор:  GIF-65 [ 21 окт 2011, 19:31 ]
Заголовок сообщения: 

Slavamaz
можно было еще использовать выход датчика скорости , так бы включались когда машина в движении .

Автор:  Slavamaz [ 24 окт 2011, 11:10 ]
Заголовок сообщения: 

Сигнал з датчика лампи тиску масла, як справедливо підмітив MADCAT.


GIF-65
У мене тросиковий привід спідометра.

Автор:  GIF-65 [ 24 окт 2011, 17:46 ]
Заголовок сообщения: 

Slavamaz
у меня тоже , только в приборке ОТ уже стоит датчик скорости .

Автор:  Slavamaz [ 24 окт 2011, 18:13 ]
Заголовок сообщения: 

А, то ті пластинчаті контакти? Не знав...

Автор:  GIF-65 [ 24 окт 2011, 18:27 ]
Заголовок сообщения: 

Slavamaz да да , собственно на них + , - питания и выход датчика скорости - он выведен на основной разъем панели приборов , напруги на нем нет он просто замыкается на землю как датчик холла , проверить можно подключив светодиод через сопротивление 2- 1,3 килоома к = 12 и выходу дс при вращении спидометра будет мигать .
так вот эту штуку можно использовать собрав небольшую схемку для включения света при движении .

Автор:  Slavamaz [ 24 окт 2011, 19:43 ]
Заголовок сообщения: 

На жаль, з електронікою не дружу... :pardon:

Автор:  Slavamaz [ 02 дек 2011, 10:28 ]
Заголовок сообщения: 

Отож, вчора досить плідно попрацював в гаражі, зібравшись з силами і позатиравши купу дрібних справ, до яких так довго не доходили руки.

Замінив тосол і долив незамерзайку в бачок омивача.
Не світили ліві габарити (ні спереду ні ззаду). Розбір польотів показав, що згорів запобіжник (предохранітєль). Поміняв, все запрацювало, та не давав спокою сам факт. Причину знайшов досить швидко. як виявилось, зіскочив контакт з підсвітки багажного відділення і десь при їзді замикав на масу. По ходу діла протер плафончики підсвітки багажника.
Далі не працювала одна з ламп в стопах. Ну тут все банально - відсутність маси в патроні лампочки. В правому фонарі не працювала лампа заднього ходу. Все вирішилося заміною лампочки.
Не працював покажчик рівня палива - банально зіскочив контакт з датчика на паливному баку.
Не працював повторювач поворотів на лівому крилі - неконтакт в самому патроні. По ходу зачистка всіх точок маси, котрі мають відношення до задніх фонарів.
Не працює електропривід відкривання багажника - прозвонка проводів показала, що проблема в самому актюаторі. Треба новий купляти.

Добрався до фар. В правій зіскочив механізм по регулюванню фари в горизонтальній площині. Скло зняв, механізм востановив. Тепер питання - на який герметик саджати скло?
Використовується якийсь спеціальний?
Буду вдячний за швидку відповідь.

Автор:  MADCAT [ 02 дек 2011, 12:37 ]
Заголовок сообщения: 

Я клеил на обычный строительный силикон.

Страница 27 из 30 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/