Автоклуб "Москвичемания"

Место обитания любителей автомобиля "Москвич" моделей 401, 403, 408, 412, 2140, 2141 и их модификаций
Текущее время: 18 май 2024, 14:53

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 436 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 30  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 03 дек 2007, 00:12 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
Слава рули до мене , я ж казав що в мене була така приборка , ну і дорожки десь маю валятися нормальні бумаю , ти не попав - рули до мене :) блін де просто я поставив ті дорожки , то ще вопрос . Вобщем якщо ти явно до мене приїдеш - то буду шукати і найду , бо не викинув то точно


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 03 дек 2007, 16:25 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
Слава , маю всі датчики з приборки такої як в тебе , і навіть пльонку з дорожками маю , короче є все крім самого корпуса приборки . Треба рули сюда . Дорого не буде :)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 03 дек 2007, 19:36 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
А я чуствую що хтось щас або на роботі або ремонтуе машину . прочитаєш відпиши - якщо треба щось з приборки давай приїзжай . Я реально кожний день з 5ти дома і субота цілий день вихідний


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 04 дек 2007, 01:52 
Не в сети
Мудрец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2007, 14:08
Сообщения: 1189
Откуда: Ужгород
Модель Автомобиля: АЗЛК 2141
Вовка, ти вгадав, навіть два рази. Був довго на роботі, а потім вернувшись зразу взявся за машину. Дуже дякую за допомогу, правда я після обіду з напарником зарулив на розборку і взяв на пробу приборку з тахом (завжди таку хотів, нарешті знайшов). Що правда, хлопці з розборки казали що з нею щось не так, бо її вже брали і зразу вернули, але я все прозвонив, потім підключив, вроді все нормально. Ще поїзжу, подивлюся як буде себе вести. Може б так і не поспішав, але у друга батько помер, машину страх як треба було на завтра (продукти йому позвозити, поїздити подомовлятися про все і т.п.), так шо зібрав уже свій трандулет.
До речі, у мене напарник теж машину свою ремонтував (тільки шо поїхав), я при ньому форум відкрив, так він офігів, прочитавши твої пости, з того, яка у нас в клубі взаємовиручка. Приємно було, аж гордість за нас всіх взяла. Так шо ще раз тобі дякую за запропоновану допомогу, а всім іншим - за поради..

_________________
Лучьше калымить в Гондурасе, чем гондурасить на Колыме
=АЗЛК 2141, 1.6 ВАЗомотор, БСЗ, Солекс 053, ЭСП, ОТ, ПВТ, ЭУЗ=


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 04 дек 2007, 20:11 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
Да не має за що Славік :) завжди радий помогти ( лиш би не з спросоння :) ) . У мене був прикол з тахометром на такій приборці . В мене сама по собі пригала стрілка наприклад до 3х тисяч коли машина робила десь на тисячі . Та й на інших оборотах теж пригала . Полічив це діло так просто що сам обалдів - просто поставив звичайний діод в розрив від катушки зажиганія до приборки ( вот і все ) (Можливо це хвороба спостерігаеться на УЗАМ , но про неї ніхто ніде не писав ! ) . Хочеш вотановити стару приборку - всеж заїжай до мене та позабераеш що там тобі треба , якщо надумаєш . Хай щастить :)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 04 дек 2007, 20:21 
Не в сети
Мудрец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2007, 14:08
Сообщения: 1189
Откуда: Ужгород
Модель Автомобиля: АЗЛК 2141
Myrik86
Маю питання по приборці з тахом. Короче, покази датчика температури ОЖ і кількості палива сильно залежать від напруги в борт сеті. При їзді, коли напруга 14.5В, датчик показує 95 гр, зупиняюся на світлофорі, машина працює на ХХ, напруга падає до 12.7В (включені фари і печка), стрілка датчика на очах сповзає до 85 гр. Щось подібне діється і з датчиком рівня палива, причому синхронно з температурою. Ти не в курсі, є там якийсь стабілізатор напруги? то часом не той триногий транзистор у лівій частині приборки? Чи може це нормально? На старій ніби такого не спостерігалося.

_________________
Лучьше калымить в Гондурасе, чем гондурасить на Колыме
=АЗЛК 2141, 1.6 ВАЗомотор, БСЗ, Солекс 053, ЭСП, ОТ, ПВТ, ЭУЗ=


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 05 дек 2007, 14:47 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
Ти знову вгадав . То стабілізатор напруги на 9ть вольт . Він запитуе всі прибори ( а іменно датчик температури і ОЖ ) своїми стабілізованими 9тьма вольтами . Видно тому і казали що є яякась проблема з приборкою . Доречі цей стабілітрон не має ніякого діла до інших приборів і наприклад тахометра . Я ж переробляв приборку і впихнув туда другий на 12 вольт ( ну то так мені треба було ) . Що можу казати - ти попав на повторне зняття приборки . Відкрути той болтик під звездочку і витяни стабілітрон з зажимів . Постав другий з старої приборки , якщо він стабілізував нормально (відповідно і різниця потенціалів на входах приборів буде однакова і розжарення ниток розжарення буде в нормі ) . А що ж робити остаеться . Якщо що то в мене їх два є рідних опельовских стабілітрона . Думаю процедура проста як двері то його поміняти но знову приборку снімати - я б застрілився ...... Співчуваю .
Є ще одне питання до тебе . В тебе не має випадково нижніх широких шайб які ставляться під нижню подушку задніх амортизаторів .... А то я літом одну загубив ..... Треба би було якщо доберуся ставитиПлазу - а хочу щоб вже було все надійно і як має бути :)
Удачі в ремонті :)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 05 дек 2007, 16:36 
Не в сети
Мудрец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2007, 14:08
Сообщения: 1189
Откуда: Ужгород
Модель Автомобиля: АЗЛК 2141
дякую за співчуття :grin: і поради. Знімати приборку все одно треба, я ж трос спідометра так і не поставив на місце. Оказується він в мене в гнізді самого спідометра (на старій приборці) розвалився і на шось там намотався. Короче, і спідометр полетів, якшо не вишкрябаю залишки троса.

_________________
Лучьше калымить в Гондурасе, чем гондурасить на Колыме
=АЗЛК 2141, 1.6 ВАЗомотор, БСЗ, Солекс 053, ЭСП, ОТ, ПВТ, ЭУЗ=


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 05 дек 2007, 18:04 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
не викидай тоді корпус приборки . Десь може будеш їхати до мене та закинь корпус приборки старої із склом. Можна буде ще одну робочу приборку скласти :)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 05 дек 2007, 19:03 
Не в сети
Мудрец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2007, 14:08
Сообщения: 1189
Откуда: Ужгород
Модель Автомобиля: АЗЛК 2141
зняв приборку знову, поміняв стабілізатор - єфекту ноль, я в шоці, не можу поняти що не так :sad: . Та ще й спідометр неправильно пройдений шлях рахує, видно хтось розбирав щоб скрутити, і не правильно склав :sad: .

_________________
Лучьше калымить в Гондурасе, чем гондурасить на Колыме
=АЗЛК 2141, 1.6 ВАЗомотор, БСЗ, Солекс 053, ЭСП, ОТ, ПВТ, ЭУЗ=


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 05 дек 2007, 20:52 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
Можливо що коли в тебе там щось замкнуло то твій стабілізатор згорів ! а на цій новій теж не стабілізує нормально . Не ростраюйся . Давай якось вийдемо з цієї ситуації . Я вільний в суботу цілий день . Кажу що все маю . Реально маю спідометр , датчик температури , датчик бензина , пльонку зі всіма дорожками ( для такої як в тебе стара приборка ) , два стабілізатора напруги . Не думаю що не вийдемо з ситуації . Тащи все що маєш - захвати і стару приборку . Всі інстументи по короченню наших машин маю , тестер , паяльник , кусачки , стріпер і так далі - теж є . Може у тебе є 41ша приборка . Може давай поміняємось . Мені просто не хватає 2х датчиків в москвічовску , а тобі спідометр і так треба ! тай ще б пльонку не помішало б з дорожками . Як тобі такий бартер ? :) І так думаю що від старої панелі щиток тобі нафіг не треба , бо і так не будеш ставити рідну торпеду назад . Мені буде добре і тобі . Можна навіть майже в будь який день після 16тої години . Мій моб 80506587121 - дзвони якщо надумаєш . Може то і вихід .


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 05 дек 2007, 21:18 
Не в сети
Мудрец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2007, 14:08
Сообщения: 1189
Откуда: Ужгород
Модель Автомобиля: АЗЛК 2141
Ок, Вова! Щиток дійсно не треба, привезу як тільки виявиться така нагода. Просто від завтра приступаємо працювати в нашій ОДА, маємо встигнути до понеділка, а обєм роботи будь-здоров. Тому цілком можливо, що і суботу і неділю буду на роботі. Як тільки зможу, приїду. Обовязково!!

_________________
Лучьше калымить в Гондурасе, чем гондурасить на Колыме
=АЗЛК 2141, 1.6 ВАЗомотор, БСЗ, Солекс 053, ЭСП, ОТ, ПВТ, ЭУЗ=


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 05 дек 2007, 23:28 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
Ок договорилися :)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 07 дек 2007, 23:23 
Не в сети
Мудрец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2007, 14:08
Сообщения: 1189
Откуда: Ужгород
Модель Автомобиля: АЗЛК 2141
на днях (в субботу) менял задние торм. колодки. Снег не снег, а тормозить надо :lol:

Изображение

_________________
Лучьше калымить в Гондурасе, чем гондурасить на Колыме
=АЗЛК 2141, 1.6 ВАЗомотор, БСЗ, Солекс 053, ЭСП, ОТ, ПВТ, ЭУЗ=


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 07 дек 2007, 23:47 
Не в сети
Мудрец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2007, 14:08
Сообщения: 1189
Откуда: Ужгород
Модель Автомобиля: АЗЛК 2141
а сегодня наконец то поставил плафончик от гольфа (отдельное спасибо Вовке (Myrik86) за свежую идею).
вот всё необходимое :smile:
Изображение

дырка в потолке под плафон
Изображение

прокидка необходимых проводов при помощи протяжки (запитывался от правого штатного плафона)
Изображение

конечный результат
Изображение

ещё ракус
Изображение

Кстати, на кнопке слева (штатно у гольфа открывание люка) у меня открытие багажника, не пропадать же кнопке :grin: .

_________________
Лучьше калымить в Гондурасе, чем гондурасить на Колыме
=АЗЛК 2141, 1.6 ВАЗомотор, БСЗ, Солекс 053, ЭСП, ОТ, ПВТ, ЭУЗ=


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 436 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 30  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Перейти:  
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB