Автоклуб "Москвичемания"

Место обитания любителей автомобиля "Москвич" моделей 401, 403, 408, 412, 2140, 2141 и их модификаций
Текущее время: 29 мар 2024, 04:09

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 24 ]  На страницу 1, 2  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Подскажите про инжектор?
СообщениеДобавлено: 10 фев 2008, 19:23 
Не в сети
Новичок
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2008, 20:19
Сообщения: 17
Откуда: г.Симферополь
Ребята, кто-то из вас сталкивался с установкой распределенного впрыска на УЗАМовский мотор? много ли там выходит переделок?


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 10 фев 2008, 20:26 
Не в сети
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 16 ноя 2006, 14:31
Сообщения: 8803
Откуда: Odessa, Ukraine
Модель Автомобиля: МЗМА 403, '64; ALEKO 21412S, '90; Toyota Cresta GX81, '92; Suzuki Vitara SV620, '96
Переделок много... Т.к. родной комплект достать практически нереально... :(

_________________
Девиз настоящего москвичевода: "Мы не ищем легких путей !..."
Девиз клуба: «Москвичевод, ВСЕГДА ВПЕРЕД !!!» ©_datsun_
Я этого хочу. Значит, это будет. © Генри Форд
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling.” Paul Walker
"Любой форум, нравится это пользователям или нет, это конституционная монархия с элементами диктатуры." (с) DevilDucky


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 10 фев 2008, 22:43 
Не в сети
Новичок
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2008, 20:19
Сообщения: 17
Откуда: г.Симферополь
Я слышал что подходит проводка и некоторые датчики от 31-ой волги... вот только вся проблема найти коллектор... и изготовить переходник. может кто делал такое, подскажет?


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 17 фев 2008, 14:15 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
так як ніхто не може тут тобі підсказати , да і я тобі нічого не підкажу в плані тому , що не ставив таке щастя і навіть не задумувався ( оскільки то буде коштувати для мене великих грошей ) . Можу лиш пошукати і дати ссилочки на статьї людей які це щастя імплантували на свої москвічі .
P.S. колись задумувався про установку моноінжектора ( то більш реально для нас по грошам і по обєму робіт ) , але після установки нормального бензонасоса Пекар , нового карбюратора 21041-.......-10 під МПСЗ ( якої в мене не має ) , і установці в першу камеру модного роспилітеля з последующою настройкою карбюратора , машина стала їхати не гірше чим на моноінжекторі ....
А щас ссилки

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=143363

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=130246

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=106350

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=102686

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... e&id=78826

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... e&id=56715

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... e&id=51367

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode=faq&faqc=144764

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode=faq&faqc=140593

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=117218

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... e&id=87668

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=122900

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=121829

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=112396
доречі в мене аналогічні по чистоті свічки з пробігом більше чим 5 тис . Економії явної явної не має з росходом .

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=110777

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=110214

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=103780

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... e&id=74871

вобщем пока хватить думаю :) лиш хто тут таке поставить ? напевно ніхто .....


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 17 фев 2008, 16:02 
Не в сети
Мудрец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2007, 14:08
Сообщения: 1189
Откуда: Ужгород
Модель Автомобиля: АЗЛК 2141
Myrik86
а як же вакуум регулятор УОЗ?

_________________
Лучьше калымить в Гондурасе, чем гондурасить на Колыме
=АЗЛК 2141, 1.6 ВАЗомотор, БСЗ, Солекс 053, ЭСП, ОТ, ПВТ, ЭУЗ=


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 17 фев 2008, 19:12 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
Славіку - ти питаєш за штуцер до якого підключається шланг оперереженія зажигиния що підєднується до вауумника на трамблері :) . Якщо да, то цю проблему я рішив . Справді його не має на цьому карбюраторі . Був взятий шланг для вакуумника від Ваз-класика , і куплений 10ти кубовий шприц . Голка від шприца доробляється і садиться на неї шланг і обмотується для герметизації . Сама голка засувається в шланг вакуумника тормозів і фіксується ізолентою . ругий кінець шланга засувається по штатному в вакуумник оперереженія зажиганія . Провірка в майстра стробоскопом показала що опереженіє працює .


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 17 фев 2008, 19:30 
Не в сети
Мудрец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2007, 14:08
Сообщения: 1189
Откуда: Ужгород
Модель Автомобиля: АЗЛК 2141
може і працює, але не зовсім корректно, з мого погляду. Справа в тому, що на ХХ, коли дросільна заслонка закрита, не має бути впливу на вакуум-корректор, що на трамбльорі, взагалі, ніякого впливу. При такому рішенні як в тебе, вплив все таки є. Це означає, що ти просто підстроюєш трамб для потрібної величини УОЗ, але він вже трохи зміщений в "+". Відповідно, на більш високих оборотах УОЗ буде "недоопережатися" (якшо можна так висловитися) саме на ті градуси, на які вже опередилося на ХХ. До речі, перевір стробоскопом, чи зміниться кут УОЗ, якщо ті відключиш трубку від трамбльора, коли двигун працює на ХХ. Кут УОЗ не має мінятися, незалежно від того є трубка на трамбльорі чи ні.

_________________
Лучьше калымить в Гондурасе, чем гондурасить на Колыме
=АЗЛК 2141, 1.6 ВАЗомотор, БСЗ, Солекс 053, ЭСП, ОТ, ПВТ, ЭУЗ=


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 17 фев 2008, 20:41 
Не в сети
Новичок
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2008, 20:19
Сообщения: 17
Откуда: г.Симферополь
Спасибо за ссылки! а про вакуумный регулятор УОЗ действительно
Slavamaz прав, на ХХ не должно быть разряжения в трубке идущеё на трамблер


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 17 фев 2008, 22:25 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
Slavamaz - провіряли стробскопом - не міняється кут на ХХ . А вот при великих опереженіє є . В тому прикол що ставилося через іголку ( бо я спочатку хотів поставити через трубку що йде в нас на економайзер в приборці ) . Так порадив мені майстер який займається карбюраторами , моноінжекорами і інжекторами . Доречі має діагностику на всі рос. машини . кстаті діагностика його виявила проблеми в мене в движку з деяким перебоєм роботи в циліндрах . Я і не спорю - було діло . Оказалося що бензин "хороший" був і машина тупо вмирала а я на нього наїжав ........ . Щас все нормально . Да і ти сам бачиш що машина в мене в міру резва .


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 17 фев 2008, 22:42 
Не в сети
Новичок
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 24 окт 2007, 23:14
Сообщения: 345
Откуда: г. Запорожье
Myrik86
А що за розпилювач в тебе стоїть? Розкажи, а краще покажи.

_________________
Изображение
Я не езжу медленно потому-что боюсь заснуть за рулем.
Теряя индивидуальность - теряеш себя!
АЗЛК 2140 09.1986г. Solex 083, 23/23 (RIP)
AZLK 2140 1977г. 38-вал, R15. (RIP)
АЗЛК 21412 1992г. 1.5. R15. Успел вытянуть с того света.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 17 фев 2008, 22:56 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
DVA - показав би но верхню кришку карбюратора для того снімати не буду . Старий що витянув я покажу як доберуся в гараж з фотопаратом . Може щось в інеті нарию та покажу :)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 17 фев 2008, 23:13 
Не в сети
Новичок
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 24 окт 2007, 23:14
Сообщения: 345
Откуда: г. Запорожье
а ти його сам робив чи купляв? Це часом не звичайний дифузор, тільки перероблений?

_________________
Изображение
Я не езжу медленно потому-что боюсь заснуть за рулем.
Теряя индивидуальность - теряеш себя!
АЗЛК 2140 09.1986г. Solex 083, 23/23 (RIP)
AZLK 2140 1977г. 38-вал, R15. (RIP)
АЗЛК 21412 1992г. 1.5. R15. Успел вытянуть с того света.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 17 фев 2008, 23:28 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15 ноя 2007, 22:47
Сообщения: 317
Откуда: Украина , г. Мукачево
купував . Дифузор справді інакший . В нас заводський він продовгуватий вниз , а цей сплюснутий , круглий , з велким діаметром і великою кучою дирочок по колу для утворення не просто потоку топлива , а створення чогось похожого на розпилений потік топлива по всьому дифузору 1ї камери в карбюраторі .
Вот нарив класну статью про курочення Солекса і всі його параметри :)
http://www.liveinternet.ru/users/1894993/post65900744/

Із того що поставив отримав меньший розход ( так говорю не лише я і багато інших , хто собі поставив ) . Мені подобається тяга машини на низах і відсутьність малейших намьоків на якісь провали на педалі газа і плавність набирання оборотів від самих низів до 4000 тис об бо більше движок не кручу ( навіть коли машина холодна провалів не має ) . Получився своєрідний моноінжектор чим я радий . Свічки теж радують - пів року не викручую , і якщо машинка стоїть місяць в гаражі і не їздить - то заводиться з першого - другого разу ( в залежності чи підкачаю бензин чи ні ) і ніяких намьоків на троїння не має .


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 18 фев 2008, 08:17 
Не в сети
Мудрец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2007, 14:08
Сообщения: 1189
Откуда: Ужгород
Модель Автомобиля: АЗЛК 2141
а той майстер случайно не в сторону Ключарок живе? В Паланку, чи як там той район зветься. При виїзді з міста поворот на ліво, біля домика зі зрубу навпроти АЗС? :wink:

_________________
Лучьше калымить в Гондурасе, чем гондурасить на Колыме
=АЗЛК 2141, 1.6 ВАЗомотор, БСЗ, Солекс 053, ЭСП, ОТ, ПВТ, ЭУЗ=


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 18 фев 2008, 09:56 
Не в сети
Мудрец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2007, 14:08
Сообщения: 1189
Откуда: Ужгород
Модель Автомобиля: АЗЛК 2141
Цитата:
А що за розпилювач в тебе стоїть? Розкажи, а краще покажи

я думаю що мова йде про так званий УПГС. Ставиться замість малого диффузора в першу, або обидві камери, карбюратора.
http://www.motor-tuning.ru/

Myrik86
Така штука в тебе? Якшо да, то які впечатлєнія, бо в резонності установки по ІНЕТу багато розбіжностей, в частності і на дружественному сайті.
http://azlk-team.ru/forum/viewtopic.php?t=2639

_________________
Лучьше калымить в Гондурасе, чем гондурасить на Колыме
=АЗЛК 2141, 1.6 ВАЗомотор, БСЗ, Солекс 053, ЭСП, ОТ, ПВТ, ЭУЗ=


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 24 ]  На страницу 1, 2  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Перейти:  
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB