Понеділок день робочий - можна і попрацювати .
Везу стойку , опори , пружину на роботу . Показую толковому спеціалісту . раджуся що робити . Що міняти вже , а на чому можна їздити . Знайомий показує , що все ж в стойці є і малий люфт верх вниз в робочій зоні . Каже що цього я не маю чути . А то що стукало - то опора і відкручена стойка ..... Один із наслідків ...
Йду купую нову опору . Ціна питання 100 грн з моєю скидкою . На опорі Vectra B , но я знаю що вони ідентичні з Астрою .
В обідню перерву складую стойку . Прошу затянути гайку пневмопісталетом .
Так як скорочений робочий день , то в гаражжі уже в повній готовності десь в 17.40 . Вот так виглядає стойка з новою опорою
Ставлю все на місце .
піднімаю вилку з стойкою , так щоб можна було встановити стойку стабілізатора і закрутити саму стойку до кузова
Все складую . Так як колесо ще не поставлене , а в мене з тієї сторони бризговик вот так тріснутий ....
то знімаю його і паяю ( впадло купувати нові коли ці ще послужать )
прикручую бризговик , закручую колесо .... робота зроблена . Чекаю на пробний виїзд в очікуванні хорошого результата , но не забуваючи , що стук може і не пропасти , і треба буде міняти стойку . На годинику 19.30 .
Вже руки витер , складую інструмент і бачу !!!!!! В мене шок !!!!! ОТБОЙНИК АМОРТИЗАТОРА !!!!! В мене одні радісні слова в голові .
Розуміючи що так їздити не можна , знімаю стойку за 10хв . Розбираю . Ставлю пильник . Потім довго стягую пружину стягувачами . Складую стойку в кучу . Ставлю в машину ......
Виїхав з гаража в 21.15 . Спеціально виключив автомагнітолу . По відчутям - тишина . Незважаючи на все - радий .
Тепер мучає думка - чи не потрібно поміняти гайки на стойці . Вони ж чомусь відкрутились . Вони маю бути якимсь же чином законтогаєні , чи самі такі мають бути .... Поки посадив їх на фіксатор різьби ...
Фото в салоні
Середній розход при 70 процентах траси