Автоклуб "Москвичемания"

Место обитания любителей автомобиля "Москвич" моделей 401, 403, 408, 412, 2140, 2141 и их модификаций
Текущее время: 22 апр 2019, 10:24

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 504 ]  На страницу Пред.  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 07 мар 2012, 23:07 
Не в сети
Злой Модератор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 28 дек 2010, 18:47
Сообщения: 2759
Откуда: Odessa, Ukraine
Модель Автомобиля: ИЖ ИЭ - 412. 1982 г.в.
Ну прям не гараж а кабинет трейдеров.
Госпада прекращаем флуд!

_________________
ИзображениеНе убегай от снайпера,умрешь уставшим!)

Водку пить, это вам не спортом заниматься - тут здоровье надо иметь.

Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 25 мар 2012, 14:50 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
Написати щось би не помішало ....


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 25 мар 2012, 14:52 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
17 березня - субота . Вирішив поки є хороша погода поміяти підшипник . На сервісі у мене приймальники нарахували щось типу 140грн . Йду після роботи в гараж ремонтувати . Розкидав машину , шарова витягується тяжко

Изображение

далі розкидую поворотний кулак від всього лишнього

Изображение

Випресовую підшипник . Доречі купив FAG .

Изображение

Но не судилось йому стояти там . Вобщем при запресовці я забув підставити обойму під внутрішній діаметр підшипника , і він мені банально розійшовся , а при дальшій запресовці він нормально вже не крутився .
Загалом попадалово . Давно я підшипники сам пресував . Буде наука .
Ростроений пішов в суботу додому .
18 березня - зайшов подивитися що ще треба зробити . Згадав що пильник на ШРУСі правому внутрішньому довго жити не буде , рішив розібрати і в понеділок найти пильник .

Изображение

Сам пильник довго ще б не прожив

Изображение

І до всього того я бачу "радісну " для себе новину , мокрий захист двигуна з сторони поліклинового ремня

Изображение

ВОТ ВОНО ЩАСТЯ !!!! Під заміну помпа !!! і антифриз заодно

Изображение

Замовив в неділю вечером помпу , ще один підшипник , паразитний ролик поліклинового ремня ( при попередній заміні не поміняв , то він зимою на холодну починав шуміти . Пильника в поставщика нажаль не було . Понадіявся на магазин Дейво/Логан , і наші серйозні магазини з ЗПЧ .
19 березня
Все приїхало в половині 12ї . Пильника по автомагазинам я так і не знайшов . А він зараза хитрий . На Рено сервісі запропонували купити пильник з чашкою тришипа , но без самого тришипа , так як мені за 300 грн . Я сказав що не має дурних . Згадую про Екзіст . Замовив . Надіюсь дуже що вже завтра буде пильник , бо мушу все зібрати до кучі і в середу на заміну помпи до знайомого . Вечером в спокійній обстановці нормально запресував ще один підшипник , склав до кучі поворотний кулак , набив смазки в внутрішній і наружній ШРУСи правої полуосі і чекаю пильник .
Весело . Видно Логан як один раз у рік побачив гараж і мої руки , так рішив показати всі болячки , що у нього були . За це йому дякую , бо в дорозі було б не так весело :)
В планах замінити і задні амортизатори на Каябу чи Монро .


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 25 мар 2012, 14:54 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
Приїхав пильник внутрішнього ШРУСа . Но як він приїхав !!!!
В 4й оприходувано офісом Екзіста в Ужгороді . Прошу щоб срочно ще сьогодні вислали . В 5й дзвінок , маршрутка Ужгород-Мукачево в 17.50 на автостанції . Я працюю до 18.00 і 3 хв їзди до автовокзала . Маршрутка як правило запіснюється на 5ть хвилин і потім ще 15-20 стоїть поки не поїде назад .
Приїжаю в 17.55 . Чекаю .... 18.10 дзвоню в Ужгород . Дайте номер маршрутки - її не має . Відповідь : А то не Мукачево-Ужгород вроді , а Ужгород-Рахів . Значить 20 хвилин тому Еталон поїхав ...
Розуміючи що маршрутка вже давно поїхала , сідаю в Астру і лечу за нею . Режим їзди 120-160 як правило в спорт режимі ( на скільки якість дороги позволяла і села в яких 120 було постійно ) . Розхід середній по бортовику до 10літрів 95го :) За 40 км догнав маршрутку . Забрав пильник .
Збив показник середнього росходу , заправився і поїхав в режимі 80-110км . Показник середнього розходу за 40км 6.3-6,4літра/100км .
Додому їхати вже не було як . Поїхав відразу в гараж . Склав полуось в кучу , потім всю праву підвіску . Поперекидував вже що необхідно з машин і вже на Логані поїхав додому вже за 22.00 .
Завтра зранку купую охолоджуючу рідину і на заміну помпи до знайомого .


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 25 мар 2012, 14:55 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
Середа - було зроблене наступне :
1 Куплений концентрат Hepu + дистилят ( 140грн )
2 При заміні помпи виявилось , що мені попередній раз поставили не правильний ролик ГРМ , і доречі він вже шумів . Куплено ролик ( 300грн )
3. Замінено натяжний ролик поліклинового ремня .
4 За роботу знайомому 200грн
До цього часу було 650грн ( + 230 грн підшипник який розпався ) , 100 грн пильник , смазка своя , частина роботи своєї , витрати на бензин приблизно 60грн .
І того десь так 1650 грн . І це ще не міняв амортизатори задні .
5 Після роботи заїхав в гараж , все розгрузив , що було із запчастин .
Залишилось повиправляти деякі нюанси , відмити авто , а далі приводити машину до візуально хорошого стану .


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 25 мар 2012, 14:56 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
Почався сезон весняних мойок і чисток автомобілів . Я особливо не заморачувався , рішив повезти на мойку - там хлопці знають свою роботу . Відмив 2 машини .
Заодно фотосесія

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 25 мар 2012, 22:59 
Не в сети
Гуру
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 06 авг 2009, 22:52
Сообщения: 2431
Откуда: Одесская обл.,г Березовка
Модель Автомобиля: АЗЛК 2141 "Борзый Чарли" Chevrolet Epica
Дааа,цены на француза не маленькие...
Опелек красавец!
Я как продал Мося,думал Омегу А взять,была неплохая с небольшими нюансами по кузову,2,0л двигатель инжекторный,на механике,но голая вообще,только ГУР.Не взял,теперь локти кусаю,особенно после того как прошелся по рынку и поинтересовался сколько стоят на этот Опель ремни,ролики,по ходовой!

_________________
Москвич-это машина для души,а душой пренегребать нельзя!!!
АЗЛК 21412 "Борзый Чарли",89г.в


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 25 мар 2012, 23:14 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
AkaDEMik - все відносно в цьому житті . Ціни на ЗПЧ на Логана , це звичайно не ціни на ЗПЧ Ланоса , але ж я брав нормальної якості і як говорять для себе . Той же підшипник ступиці я спокійно можу купити на базарі за 90грн від 41го москвіча і поставити його . Але мені важно щоб чим менше авто робити , аніж економити на ЗПЧ а потім влітати на роботу і час простоя авто .
Щодо опеля - відверто тобі скажу - якщо був цілий кузов - треба було брати . Старі Опеля такі як Омега А , Катед Е , Вектра А - це дуже дешеві в ремонті машини ( на рівні 41го москвіча чи 9ки ) . Але головне щоб вони були цілі по кузову . В іншому ці машини надійні , неприхотливі і комфортніші відносно нашого автопрома ( навіть перерішнього ) .
Астра G чи Вектра В - це вже не такі дешеві автомобілі в ремонті і експлуатації . Як говорять - за все треба платити :)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 26 мар 2012, 00:46 
Не в сети
Гуру
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 06 авг 2009, 22:52
Сообщения: 2431
Откуда: Одесская обл.,г Березовка
Модель Автомобиля: АЗЛК 2141 "Борзый Чарли" Chevrolet Epica
Кузовок там был нормальный,со стандартными косяками - гнилые задние арки и уже на подходе задние лонжероны.И еще что отпугнуло,почему-то двигатель весь в масле был,хозяин говорил что надо заменить прокладку,под крышкой ГБЦ.

_________________
Москвич-это машина для души,а душой пренегребать нельзя!!!
АЗЛК 21412 "Борзый Чарли",89г.в


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 29 апр 2012, 13:16 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
Весна , похолодання , а основне кохання не залишають часу для автомобілів . Що на даний момент маєм :
Логан - після заміни помпи , роликів , якийсь з роликів чи навісний ремінь при похолоданні на холодну снають погудіти так цікаво . Но рівно це на 1 хвилину . Але не приємно . Треба буде розібратись , аа зранку все ніколи вичислити що саме дає такий звук .
Пробіг ближиться до умовної позначки в 66тис км . Переїздив трохи - треба поміняти масло в моторі . Фільтра вже куплені , діло за маслом і часом .
По Астрі - їздить авто мало , масло так ще від момента покупки не мінялось , вот я вирішив зробити в ближайшому майбутньому їй ТО .
Фільтр повітряний - чистий . Фільтр масляний : маєм 2 варіанта - в мене масляна вставка .
Фільтр салона : маєм 2 варіанта ( точніше взагаліто 3 , якщо рахувати праворуких ) , але для правильного вибору треба витянути фільтр салона і його поміряти . Чому він мене цікавив - бо якщо включав тепле повітря , то обдува практично не було .
Виймаю бардачок :

Изображение

витягую чистий фільтр

Изображение

пилісошу все що висипалось

Изображение

міряю фільтр і заказую .
Заодно заказав топливний фільтр , маєм по програмі 3 варіанта , но через номер кузова дає лише 1 варіант . Є підозра , що його могли і не міняти тоже . Куплено моторне масло 5w-40 Castrol C3 німецького розлива .


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 29 апр 2012, 13:17 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
був зафіксований пробіг на Логані :

Изображение

Куплений і встановлений новий фільтр салона в Астру

Изображение

Куплено новий топливний фільтр на Астру

Изображение

І встановлено замість якогось чорного без розпізнавальних знаків

Изображение

Залишилось відкрите питання з заміною масла і демонтажем пітдона із його подальшою герметизацією .
Прокладочний герметик куплений . Треба тепер найти лиш час на машину .


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 29 апр 2012, 13:17 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
21 квітня ранок . Вертаюсь я з Ужгорода додому . Звичайно що спішу , бо треба встигнути на роботу . Режим їзди далеко не по правилам . Їду на 2х рядці 150-170км/год . Вже давно покажчик температури знав полізти трохи в верх на 2 поділки на певний час , а потім ставав на місце по середині . Тут аналогічна ситуація . Поліз в верх , я їду в надії що стане назад . І тут за хвилин 5ть я бучу як він не стає назад і на моїх очах скаче ще на +2 поділки , майже до верха . Я зупиняюсь , включаю печку і на максимум вертилятор . Відкриваю капот . Жидкость в нормі но вище максимума в бачку . Пів хвилини так робить і їй переходить і температура падає в норму .
В мене звичайно легкий шок . Відразу думка : пому поміняв , жидкость поміняв , а воно зараза всерівно не так як має бути . Радіатор чистий , лишається термостат . Трогаю вже на роботі всі патрубки і відчуваю явний перепад в температурах по патрубкам .
Купую термостат , масло вже куплено , фільтра тоже .
Після роботи в гараж .
Изображение

Заганяю Логана і приступаю до заміни масла , фільтрів і термостата

Изображение

Все зробилось доволі бистро , одне що Кнехтовський масляний фільтр по зовнішньому діаметру якийсь маленький і мій ключ для масляних фільтрів його затягувати не хотів , прийшлось брати наждачку і закручувати вручну . Охлождалку долив , систему заповнив повністю і о щастя - пропали ті кручення вентилятора після зупинки по 10 хвилин , температура стабілізувалась так як положено . Ну і добре .


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 29 апр 2012, 13:18 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
Теж 21 квітня ( субота ). Логана виганяю з гаража , і по часу бачу що ще встигну щось зробити з Астрою .
По плану : заміна масла . Але заміну масла не має смислу робити , поки я не позбавлюся від слизіння масла між блоком і пітдоном . Значить в планах зняти пітдон .
Грію мотор щоб масло стало рідким . Беру звездочку і малу трещотку для відкручування пропки пітдона . Пробую відкрутити - не йде . Беру подовжувач - тяну і ламаю звездочку . Беру ще одну звездочку , малу трещотку і подовжувач , тяну - ламаю трещотку !!!! . Нахожу в гаражі перехідник з малої на велику трещотку ( квадрат ) Велика трещотка - і ВОТ ВОНО ЧУДО - відкрутилось ( це після обстукувань , .... , ... ) . Відкрутити зливну пропку мені коштувало 100 грн в еквіваленті на вартість інструмента .
Поки масло зливається , треба і масляний фільтр відкрутити . В мене масляна вставка . Кришка корпуса масляного фільтра має ключ на 24 . Беру розковий ключ і тяну в сторону відкручування - не йде !!! . Беру накидний ключ - не йде !!! . Беру головку і вороток - не йде !!! . Беру подовшувач воротка - тяну - о щось пішло !!! но не то що треба !!!! Змістився весь корпус масляного фільтра , но кришка не відкрутилась . Між блоком і корпусом потекло масло !!! Я пробую закрутити на зад - не помагає !!! Раджуся з знайомими механіками , вони кажусь - відкручуй все - іншого варіанта вже не має .
Тяну корпус масляного фільтра в старону відкручування і він впирається в випускний колектор . І ве вот тут зривається і починає відкручуватись кришка масляного фільтра . Відрутивши кришку - витянути її не можу - мішає тепловий захист випускного колектора . Знімаю захист , витягую кришку і сам фільтр ( вставку ) . Далі знаю що там корпус масляного фільтра прикручений на щось . Залажу мобільником і роблю таку фотку , щоб щось можна було зрозуміти , як воно прикручене :

Изображение

Знахожу необхідний 6ти гранник і відкручую корпус .

Изображение

Изображение

Подивився на стан корпуса - розумію що при відкручуванні відпав наружній кусочок корпуса , який впринципі нічого важливого не виконує ( потім найдений і приварений ) , порвана прокладка між корпусом і блоком - під заміну , а вона лише оригінальна .
Далі відкрутив випускну штани від випускного колектора . Були не дотянуті , так що все відкрутилось легко . Куплена туда нова прокладка .
Демонтаж пітдона впринципі не важкий . но намічався я з тим , що не знав , що є ще 2 приховані болта на пітдоні коло КПП . Витянути пітдон впринципі не проблема , но без знятих штанів це не можливо .

Изображение

Изображение

маховик і вінець в хорошому стані

Изображение

На тому в 21.30 закінчилась субота


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 29 апр 2012, 13:19 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
22 квітня ( неділя ) - замовляю необхідні прокладки . Вечером купую 3 літра 92го бензина для мойки .
23 квітня ( понеділок ) - купляю металічну щітку , бо мою як позичили так і забули вернути , звичайну щітку і після роботи йду все відмивати .

Изображение

Изображение

Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 29 апр 2012, 13:20 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
24 квітня ( вівторок ) - після роботи прийшов потрохи складувати машину . Запчастини з Києва ще не приїхали .
Складую пітдон

Изображение

Беру прокладочний герметик Mega Grey ( щось типу аналога Віктор Рейнза , по якості такий же , но в 2 рази дешевший ) , обезжирюю поверхності блока і пітдона , наношу по технології герметик , вичікую ті 15 хвилин і ставлю пітдон на місце

Изображение

Міняю ущільнювач кришки маляного фільтра і ставлю фільтр в кришку

Изображение

Ставлю нову прокладку між штанами і випускним колектором і скручую їх між собою


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 504 ]  На страницу Пред.  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Перейти:  

| |

cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB