Автоклуб "Москвичемания"

Место обитания любителей автомобиля "Москвич" моделей 401, 403, 408, 412, 2140, 2141 и их модификаций
Текущее время: 28 мар 2024, 16:28

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 504 ]  На страницу Пред.  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 29 апр 2012, 13:20 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
25 квітня ( середа ) - приїжають заводські прокладки корпуса масляного фільтра , датчика мінімального рівня масла і резинки на декоративну кришку мотора

Изображение

Вечером демонтую декоративну кришку мотора

Изображение

Вот такі 9ти гривньові резинки кріплення кришки

Изображение

Ставлю їх на свої місця

Изображение

і кришка вже добре зафіксована на моторі ...

Ставлю нове ущільнююче кільце на датчик мін рівня масла і встановлюю його в пітдон

Изображение

Куплене масло в двигун

Изображение

по ідеї Німецький розлив

Изображение

Встановлено і корпус масляного фільтра і фільтр

Изображение

Уклав нормально ( як має бути по заводу ) проводку Електропідсилювача руля , що йде коло підрамника . Встиг залити масло , завести , проїхатись і залишити авто на сутки , щоб подивитися чи не буде слизитися масло .


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 29 апр 2012, 13:21 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
26 квітня ( четверг )
зранку їду в Ужгород . Зафіксовано такий кілометраж

Изображение

ці 6тки про щось таки означали ....

Їду назад дещо швидше , бо знову не встигаю на роботу

Изображение

2га половина дня , відїжаю я з стоянки і бачу під машиною щось мокре на плитці . Їду на яму - внизу все мокре . Провіряю - не масло . ГУР - масло на місці , Охлаждалка на мінімумі .
Причина - вздувся патрубок підігріву редуктора . Я його поставив дорогий бензиновий а він не витримав відно температурного режиму . Доїжаю до гаража вечером , стаю знову на ремонт . Добре що Астра на ходу . Залажу в оглядову яму - знизу в астри все сухо - це дуже радує .

Заїжаю Логаном . Знімаю корпус воздушного фільтра . І в мене шок !!! Всі газові шланги між форсунками до колектора потріскані і дубові а один взагалі порваний .

Изображение

Знімаю все і відповідно знімаю і патрубки підігріва редуктора

Изображение

Вот так самоліквідувався один із шлангів підігріву

Изображение

Але в тому всьом вбачаю позитив , бо все сталось в межах міста і я б не заглядував туда ще довго , а стан газових шлангів між форсами і колектором був ужасний ( всі інші я міняв 2 роки тому )


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 29 апр 2012, 13:22 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
27 квітня ( пятниця ) . Астра возить мене по місту , балдію від автомата , комфорта , акустики Bose , динаміки їзди , одне звичайно не привично бачити розхід у місті в 10 літрів порівняно з розходом Логана . Но за все треба платити .
Шукаю шланги . Розумію що купити хороші їх зможу лише в своїх знайомих автомобільних газовщиків . Їду до них і купую шланги ( 80 грн ) , купую неодхідні нові хамути фірми Norma .

Изображение

Все нарізаю і встановлюю на авто

Изображение

Складую , знову заповнюю систему охолодження , і катаюсь дальше

Изображение

28 квітня ( субота )

Зняв карту водійської двері на Логані , закрутив на фіксатор різьби наружню ручку , бо почала відкручуватись . Де ділась головка на 10ть для малої трещотки після закручування - поняття не маю .
Логана відмив - майже як новий .
На даний момент все .


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 30 май 2012, 18:49 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
Щось би написати ....
На першотравневі свята приїжав Сергій ( соклубник з Рівного ). Правда подзвонив в останній день свого перебування в Закарпатті .
Приїхав вечером ( в день був на природі )

Изображение

Изображение

Після природи до Сергія ...

Изображение

краса

Изображение

Серий розбирає бардачок

Изображение

я в той час зробив включення ближнього і дальнього разом

Изображение

Дуже був радий бачити і чути !!!!
P.S. Машина супер у Серого , а сідухи настільки удобні і якраз підходять до всього модного в машині , що гріх було не поставити :)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 30 май 2012, 18:57 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
А тепер є думка в голові "обдурити всіх і купити Ауді за двіччі менші гроші " - тобто все ж є думки щодо купівлі Шкоди .

Через день став я власником Шкоди . Йду розбиратися що до чого , і куда ставити Логана тепер .
Логан скоріш за все буде продаватися , може когось цікавить .

Всіх прокатав , сам попробував що за авто і як воно їде .
Значить давно вже стояло питання зміни автомобіля .
В суботу нахожу варіант досить непоганий з Вектрою С 2004р.в. , впринципі і дівчині моїй шукається авто . Вот і рішаємо поїхати з дівчини братом і дівчиною на автобазар в Ужгород . Рішили їхати на Акорді 2.4 АТ 2008р.в . Із моєї подачі брат дівчини поставив собі газову установку , і по трасі ( їхав назав вже він за рульом ) мені показали як Акорд їде на газу 200км/год . Но суть тут не та ....
Обійшли весь базар , дивився я собі , ну і разом дивились моїй дівчині . Загалом я собі найшов ( получилось знайомий рішив продавати авто і сам перший раз виїхав на базар ) . Причина продажі - авто лишнє в сімьї , бо придбав собі Інфініті ( треба подивитися яку , бо точно не знаю що за нова модель , но тіпа FX35 нового ) . Домовилися зустрітися в мене на сервісі ( де я роблю ), передивилися кузовщину , підняли , перетрясли , продіагностували на компі . Впринципі є деякі неюанси , але то все рішаємо . Далі по Vin номеру я пробив всю історію автомобіля і його обслуговування на Фольцваген сервісі ( де я тоже працював ) - історія чиста , авто хороше і своє .
Ну і що це за авто :
Skoda Octavia A5 , рік випуска 2007 , перша реєстрація здається 5го місяця , був один власник , пробіг чесний 94805 км , колір : чорний металік , мотор : 1.6 бензин , комплектація : Амбіанс + ( короче майже Елеганс , но без шкодських дисків і магнітофона ) : кліма двозональна , підлокотник , ц.з , всі ЕСП , 2 подушки безпеки , тонована , захист двигуна , музика , 2х стороня сигналізація , диски оригінальні від гольф5 , резина літо контіненталь , диски сталь з колпаками на зимній резині Nokian WR G2 ( каже що резина неважна ) , 2 ключа , сервісна , коврики в салоні і багажнику , рівненька , без підкрасів , все працює , в 92 тисячі мінялися всі ремні і ролики і масло .
Десь так ....

фото

Изображение

сьогодні поїздив трохи по місту . Якщо їхати в потоці не бистро і по правилам , то получається середній розхід ( без включеної кліми ) 7.0-7.5л по бортовому , що дуже і дуже радує .


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 30 май 2012, 19:41 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 окт 2010, 11:35
Сообщения: 10389
Откуда: Ильичевск
Модель Автомобиля: Азлк 2140 Заз Ланос 412
неплохой вариант))

_________________
Я езджу на: Москвич 2140 (Желтый дедушка) и Заз Ланос Хэтчбек Синий-престиж
Флудеры - самая древняя профессия. Кто-то рисовал на стенах мамонтов, а флудеры много-много оленей.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 30 май 2012, 20:16 
Не в сети
Вникающий
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 03 фев 2011, 11:08
Сообщения: 549
Откуда: Одесса
Модель Автомобиля: azlk 2141
на такие шкоды дизеля ставили... с дизелем оно подешевле по топливу получается.

_________________
АЗЛК 2141 (1989г.в), 1,6ВАЗ.
Между прочим, карбомид, входящий в состав "Dirol", в русском языке именуется "мочевиной"...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 30 май 2012, 20:37 
Не в сети
Гуру
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 ноя 2006, 11:46
Сообщения: 2175
Откуда: Одесса
Модель Автомобиля: Ферарри для бедных
Alf поздравляю с покупкой, пусть она тебя не разочаровывает.

metas найди у нас нормальную соляру для начала, иначе ремонт топливной в копеечку вылетит.

_________________
Alfa-Romeo 33 1.3 79 л.с.
Если на все минусы нашей жизни смотреть сквозь поднятый средний палец, то они становятся плюсами.

Не так страшен русский танк, как его пьяный экипаж.

Танк может пройти по лесу, если вес танка больше, чем диаметр
деревьев.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 30 май 2012, 21:27 
Не в сети
Вникающий
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 03 фев 2011, 11:08
Сообщения: 549
Откуда: Одесса
Модель Автомобиля: azlk 2141
Amper
5 лет такая дизельная ездила и никто в топливную не лез.
Или по твоему бензин у нас лучшего качества чем соляра?

_________________
АЗЛК 2141 (1989г.в), 1,6ВАЗ.
Между прочим, карбомид, входящий в состав "Dirol", в русском языке именуется "мочевиной"...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 30 май 2012, 21:45 
Не в сети
Неутомимый Флудер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 окт 2010, 11:35
Сообщения: 10389
Откуда: Ильичевск
Модель Автомобиля: Азлк 2140 Заз Ланос 412
Я вообще считаю что разговоры про качество в нашей стране не уместные))) :lol:

_________________
Я езджу на: Москвич 2140 (Желтый дедушка) и Заз Ланос Хэтчбек Синий-престиж
Флудеры - самая древняя профессия. Кто-то рисовал на стенах мамонтов, а флудеры много-много оленей.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 22 июн 2012, 23:42 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
За цей період сестра обрадувала вот таким виглядом автомобіля

Изображение

Високий бардюр , велике бажання вискочити на пів метровий бардюр , удар по бамперу , зірваний бампер на землі , розбита туманка , вирванні всі кріплення бампера

Изображение

Изображение

Ремонт всіх кріплень .

Изображение

Изображение

купівля всіх нових кліпс і саморезів необхідної величини , купівля нової туманки

Изображение

Изображение

паро днів роботи і очікування і впринципі ще кращий результат чим був до цього часу по зазорам і загальному вигляду

Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 22 июн 2012, 23:42 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
Шкода ..... їздить , розход по місту в районі 8л ( малий середній як правило менше 8ми , великий середній зараз рівно 8л і це все по місту )
В Октавії стояв піонер стального кольора без ЮЗБ . Він там ну ніяк не підходив по дизайну ( хоч модель хороша ) , і відсутність ЮЗБ мене не влаштовувала .
Загалом мій піонер знову переїжає в нову машину ( уже 3тя ) :

Изображение

Изображение

Изображение

Думав що заміною магнітофона вирішу проблему непрацюючих задніх динаміків в дверях ( бачу що ставили додатково ) . Но не судьба ....


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 22 июн 2012, 23:43 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
Заодно виявлено проблему - практично завжди горить лампочка підсвітки бардачка . Прижму бардачок - перестає . Там такий дурацький плафон і він знає розпадатись при витяганні . Проблема рішиться при демонтажі бардачка - поки із дощами цього не зробив .

Далі розбираю задні двері , бо проводка туда йде , але музики не чути ...
Динаміки стаять 16ки соні із хорошої дорогої лінійки , але толку , якщо клеми тупо окислені і фактично згнили ( відновити можна , но треба посидіти )

Изображение

Заодно виявлено порубані акустичні провода ( скоріш за все склопідіймачем ) із за неправильної прокладки .
Куплю оригінальні динаміки з подіумами для Шкоди і високочастотні трівера і ставлю на штатні місця

Изображение

Изображение

Изображение

роблю нормально проводку , находжу кліпси обшивки ( багато поламалось ) , складую і насолоджуюсь музикою .
Якість музики на висоті і не потрібно саба для нормального прослуховування .
Заказано всяку мелочовку на авто , що поломано , чи просто пропало до мене .


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 22 июн 2012, 23:44 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
Логан ....

Изображение

Изображение

Радував мене до свого останього дня . Розхід був до 55грн/100км. Останній раз заправився на 82грн , то проїхав на ньому в більшості по трасі коло 210 км ....
Авто продано з першого базара не готовлене до продажу ( навіть не планував перед день їхати на автобазар ) . Помив і продав , навіть не встиг поставити в інет на продаж .....
Нехай служить новим власникам .


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 22 июн 2012, 23:45 
Не в сети
Участник

Зарегистрирован: 13 янв 2009, 21:46
Сообщения: 715
Скачав я мануал по ремонту і експлуатації Октавії А5 . Осталось ще його почитати .
За цей час було замовлено і куплено пластикову насадку ручки регулювання наклона спинки пасажирської сідушки

Изображение

так було без насадки

Изображение

поставив

Изображение

Рішив розібратися з бардачком . Горіла лампочка підсвітки бардачка постійно , лише при притискуванні бардачка в середину , лампочка тухла на декілька секунд .
Розбираю

Изображение

Виймаю бардачок , витягую плафон , підгинаю контакти , підмотою ізоленти на лапку виключення плафона , в руках розсипається вічно горівша лампочка і приходить щастя !!! Такої лампочки поблизу ніде не має . Мала пальчикова лампочка 2,9см в довжину 12 Вольт 3 Вата . Нахожу таку лише на оф. салоні Шкода . Їду і віддаю 15грн . А що робити ...

Изображение

Складую і щастя . Виключається так як положено .

Заїжаю на підйомник , знімаю знизу праву частину захисту днища від каміння . Захист в плачевному стані ....

Изображение

Изображение

Тепер хто підскаже - де можна купити аналогічну б/у ерунду в хорошому стані за адекватні гроші .

Із хорошого - розхід по місту реально коло 7.8-7.9 літра . Вчора за містом в режимі 80-110 км + включена кліма - 5,7 л/100км по бортовому .


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 504 ]  На страницу Пред.  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Перейти:  
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB