Автоклуб "Москвичемания"
http://moskvichemania.ru/

Alf и его автомобили...
http://moskvichemania.ru/topic696.html
Страница 34 из 34

Автор:  Alf [ 22 июн 2012, 23:46 ]
Заголовок сообщения: 

Сьогодні отримав довгоочікуване скло потолочного плафона для задніх пасажирів .

Изображение

Термін очікування 3 тижні . Ціна питання 70грн . Окремо на розборках не продають , а за б/у з скло хочуть набагато більше .

Встановив

Изображение

Сьогодні найшов час і для скла плафона передніх пасажирів і водія . Таке враження , що була на склі капля клея і його розїло чуть чуть , чи щось в тому роді . Загалом наждачка і поліровочна паста роблять чудеса .

В багажнику обломане кріплення сітки правої боковини ( пластмасове - видно щось посунолось на нього і йому прийшов останній день ) . Рішив замовити нове - не получилось , оскільки продається ця пластмаска разом із правою обшивкою багажника . Сьогодні розібрав і зняв обшивку

Изображение

З допомогою паяльника зняв пластиковий каркас бокової сітки і все поставив на місце ( воно там все запаяно )

Изображение

В післярейслайлових шкодах дивився що дана деталь уже вигтовлена із металу . Тому є думка пошукати по каталогам дану деталь , і якщо вона продається окремо , тоді замовлю .
Поки все .

Автор:  Alf [ 04 июл 2012, 00:06 ]
Заголовок сообщения: 

Наїздив на Шкоді я вже більше 1 тис км . За цей час було реально заміряно розхід автомобіля
На трасі маю такий показник без включеної кліми

Изображение

З клімою маю 6.5-6.7л
По місту - ну як їздити . Стараюсь не літати , тому вписуюсь в 8 літрів
Загалом получається що на 800грн я проїхав 1020км . І того , при тому , що на 100 грн маєм 9.3л бензина , то середній розхід маю десь в районі 7.5-7.6 л що впринципі радує .
При покупці автомобіля було чути хрускіт з задньої частини авто . Власник сказав , що то задня полка хрустить . Я її уплотнив , но хрускіт не пропав .
І вот після тижневих дощів хрускіт переріс в стукіт . Заліз під авто , подьоргав все з заду , найшов стукаючу задню ліву стойку стабілізатора .

Изображение

Купив 2 нові

Изображение

Поміняв з знайомим лише ліву . Получається що самому поміняти її не так то просто .
Стук пропав і хрускіт полки тоже . Загалом остався довольний .
Помилися в суботу

Изображение

Получилось десь так

Изображение

Изображение

Изображение

Вже давно думав що робити з рульом . Рулі на А5 від сонця до 100 тисяч просто розпадатися починають . Вот і в мене така ж ситуація . Був в Ужгороді на розборці - були мульті рулі в кожі , а звичайного з елеганса не було . Вот і був так подарений мені звичайний руль ( хтось лишив з клієнтів при заміні на елеганс ) в стані , можливо кращому , чим в мене мій .
Маю номер телефона хлопця який займається обшиванням рулів . Як потім вияснилось , що це мій бувший сосід і рідний брат мого теперішнього сосіда по площадці .
Забрав руль

Изображение

Изображение

Остається його переставити , що я не робив на цій машині . Треба сісти почитати правильність заміни руля .

Автор:  Alf [ 04 июл 2012, 00:09 ]
Заголовок сообщения: 

Почитав я сервісний мануал і поняв що тримають подушку защолки . Буду міняти , за одно і найшов таку інформацію

http://www.drive2.ru/cars/skoda/octavia ... 0117/#post

Автор:  Alf [ 04 июл 2012, 00:10 ]
Заголовок сообщения: 

Заміна руля на Шкода Октавія А5

1. Читаєм уважно інструкцію по заміні руля .
2. Знімаєм "-" клему з акумулятора ( при цьому ключі витянуті з замка запалювання)
3. Чекаєм 10 хвилин
4. Провертаєм руль на 90 градусів вліво чи в право і долазим до отвору для зняття защолки подушки безпеки .
5. Берем плоску викрутку і відтягуєм пружину кріплення подушки до центра . Я так паро раз попробував і подушка нікуда не вискочила . Елементарно коли відтянули пружину , треба допомогти рукою і потянути ту сторону подушки на себе .
6. Пророблюєм таку ж процедуру з ще однією защолкою .
7. Витягуєм подушку , акуратно вищолкуєм розєм подушки і отримуєм таку картину

Изображение

8. Подушку ставим таким чином

Изображение

9 . Берем велику трещотку , подовжувач і необхідну насадку з перехідником . Відручуєм болт кріплення руля . Його положення пожначено жовтою полоскою краски відносно самого руля . Можна запамятати його і в якому положенні сам болт зійде з різьби ( щоб анналогічно поставити його назад ).
10 . Ставим руль рівно . На рулі зверху по центру є мітка . Відносно неї царапаєм викруткою центр вала . Помилитися тоді дуже важко . щб не попасти на саме ті шліци . Знімаєм руль

Изображение

11 . Ставим новий руль на місце і все збираєм назад акуратно . Получаєм такий результат

Изображение

12 . Ставим клему акумулятора , вставляєм ключ в замок запалювання і заводим авто . Загорається датчик положення руля . Виїжаємо на дорогу і паро раз крутимо рульом по оберту ( пів оберта ) в різні сторони і помилка пропадає .

Автор:  Slavamaz [ 04 июл 2012, 07:22 ]
Заголовок сообщения: 

Вован молодець...
Вітаю з придбанням..
Ні гвоздя.., як кажуть.
Щиро бажаю, щоб наступною покупкою став мерседес ЕС-класу :good:

Автор:  Alf [ 05 июл 2012, 18:35 ]
Заголовок сообщения: 

Slavamaz - дякую , но і хватись Е-класу :D

Автор:  Alf [ 12 июл 2012, 20:27 ]
Заголовок сообщения: 

За цей період було вирішено проблему з переднім правим електросклопідіймачем . Проблема була в частому стопорінні скла при підтягуванні верх і різкому автоматичному опусканні його вниз . По салазкам і тросику - все добре , все змащено і нічого не мішає склопідіймачу підійматися нормально .
Прийшлось купити ще один моторчик склопідіймача із блоком управління ( в мому з блоком управління є проблема )

Изображение

Розбираю обшивку передньої правої двері і міняю моторчик склопідіймача з блоком управління .

Изображение

Складую , програмую і отримую нормально працюючий склопідіймач . Заодно провіряю роботу повторювача на дзеркалі , оскільки часом треба програмувати блок управління , оскільки він виконує не лише функцію керування склопідіймачем .
Бюджет : блок з моторчиком - 350 грн , 5 кліпс нового взірця ( уже білі , які не ламаються ) - 10грн , 2 л. бензина і 20 хв потраченого часу на заміну .

Ще був подарений мені вот такий стелаж

Изображение

склав

Изображение

треба буде ще десь його пристроїти :)

Автор:  Alf [ 16 июл 2012, 19:19 ]
Заголовок сообщения: 

В пятницю було встановлено на Октавію ГБО 4го покоління .
В суботу переробляв проводку , прокладену газовщиками в салоні - була встановлена і помотана не по феншую ( не тими ізолентами і напряму ... )
В пятницю заправили мене на 100грн щоб провірити і настроїти все . Загалом після провірок і настройок проїхав вже 154 км ( з яких 90км траса ) , і газ ще поки є .
По динаміці - я нічого не відчуваю , хіба може будуть відчутні якісь зміни в дуже активній їзді , но так їздити на газу не пробував . По трасі нормально їде в режимі 140-160 км/год , в місті не тупить , на гарячу заводиться вже на газу . Короче позитив присутній
Фото установки будуть пізніше .

Автор:  Alf [ 23 июл 2012, 18:54 ]
Заголовок сообщения: 

Заправляюсь вперше газом. Залили на 200грн 31л газа .

Изображение

Індикатор показує практично повний балон - бреше зараза :biggrin:

Изображение

На даний момент наїздив 270 км - газ ще поки є . Коли закінчеться , напишу приблизний кілометраж .

Купив топливний фільтр

Изображение

Не дешевий фільтрик такий ... Поміняв

Изображение

Паливний насос не свистить більше , і за весь час після заміни не свистів . Жужання тихе присутнє .
Доречі стояв топливний фільтр VW , тобто все ж машину більш менш нормально обслуговували в оф. дилера .
В суботу був зафіксований пробіг

Изображение

Де я наїздив 2,5 тис км - не знаю ....

Страница 34 из 34 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/