Всім привіт! Давно не заходив.. Купа всякого-різного за ці роки пройшло, але зараз не про це.. У мене й надалі 41-й москалик.. У 2006-му році (+/-) мною була встановлена БСЗ на свою машину. Пропрацювала вона справно 9 років без жодного збою... До недавна.. І тут почалося те, що заставило написати цього поста.
Нагадаю, двигун на моїй машині ВАЗ 2106 Отже історія наступна: Ввечері одного чудового дня я приїхав додому, поставив машину в гараж і з спокійною душею поринув у сімейні клопоти. Наступного ранку машина не завелась. Заводилась вона у мене завжди з полутика і без жодних маніпуляцій. Витягнув підсос, ключ "на старт" і вже тарабанить. А тут три спроби і нічого. До відходу маршрутки лишалось 10 хв і щоб не спізнитись на роботу, я перестав далі мучити двигуна. Наступного дня почав шукати проблему. Спочатку перевірив подачу бензину. Прокачка вручну показала, що бензин до карба подається справно. Із носиків УН бензин також подавався у колектор. Лишалася іскра. Викрутив свічку, щоб перевірити наявність іскри і злегка офігів. Центральний електрод згорів до ізолятора. Те саме було і з рештою свічок. Ну що казати, NGK справно пропрацювали років п"ять. Пора на заміну. Хоча розумів, що всі 4 свічки одночасно вийти з ладу не можуть. Мало б спочатку троїти, двоїти і таке інше. Щоб перевірити гіпотезу, підкидую комплект свічок з робочої машини (у сусіда ваз 2106). Кручу стартером - жодної вспишки.. Знімаю центральний провід і кручу так. Іскра ніби і є, але якась дуже слабка і її фактично навіть не видно при денному світлі. То її взагалі нема то ніби і є, але якась вона ніяка. Дістаю з бардачка новий комутатор. Міняю - нічого. Думаю, всяке буває. Катався він в бардачку як запасний купу років, може вже і "новий" не робочий. Ставлю його на сусідську шоху. Заводим - шоха завелась, як власне і на моєму старому комутаторі. Робочий. Беру його катушку, ставлю на свою машину - глухо. Лишається датчик Хола. Провіряю МД-1 - прибор показує що з ДХ все гуд. Не довіряю прибору, міняю ДХ на новий (теж із бардачка) - ефекту "0". Провіряю щойно всановлений ДХ прибором МД-1. Прибор показує що датчик справний. Поміж тим міняв і центральний провід від катушки. Іскри на ньому все одно нема. Свою катушку ставив на сусідську шоху - машина заводилась. Жгут проводів від комутатора до трамбльора і до катушки прозвонював тестером - звониться кожний провід. Допровірявся до того, що посадив АКБ. Плюнув, поставив акума на зарядку і пішов спати. Наступного дня купив комплект свічок (їх все одно треба було міняти), вкрутив їх на місце, по ходу поставив новий бігунок, бо старий був трохи підгорітий, поставив свіжого АКБ і вуаля - машина завелася. Проїзди два дні і вона знову здохла. Просто на ходу заглохла. Додому на галстуку. Перед тим на робочій машині міряв напругу на клемах - стабільних 13.5 В Добре! Машина мертва. Знову маніпуляції по кругу з заміною комутатора, катушки і центрального ВВ провода нічого не дали. Заміряю напругу на клему "Б+" катушки і бачу 9В. Хм, цікаво! Кидаю соплю від "+" АКБ на "Б+" катушки - і опа, машина ожила. Ну що ж, думаю, от і проблема. Десь просадка напруги по дорозі віз замка до катушки. Знімаю соплю - машина продовжує працювати. Глушу, заводжу - все норм (без соплі). Почухав рєпу, нічого не пойняв. але ще потішився один день. Наступного ранку машина завелася, та під час прогріву знову заглохла сама по собі. Ха, думаю, я вже мудрий. Знову кидаю соплю від "+" АКБ на "Б+" катушки... і глухо. Машина так і не ожила.. І у мене повний ступор. Куди рити далі я вже не знаю. Масу перевіряв омметром - опір 0.8 Ом між клемою "-" і корпусом свічки. Стартер крутив жваво, тож АКБ заряджений нормально. На даний момент хочу повністю замінити весь жгут від комутатора до трамбльора і катушки, бо це єдине, що я ще не робив (хоч і продзвонював тестером). Симптоми ніби вказують на якийсь неконтакт, але не впевнений остаточно. Питання маю ще таке - чи може проявлятись в такий спосіб помираюча катушка чи наприклад чи може подібні симтоми давати ДХ. Я декілька разів стикався з втратою іскри через проблеми з ДХ. Але на тих машинах ДХ вмирав остаточно і заміна його вирішувала проблему. А тут прям містика якась. Вибачаюсь за багато букв, але хотів максимально розмалювати повну картину проблеми і спроб її усунути. Дякую всім, хто дочитав!
_________________ Лучьше калымить в Гондурасе, чем гондурасить на Колыме
=АЗЛК 2141, 1.6 ВАЗомотор, БСЗ, Солекс 053, ЭСП, ОТ, ПВТ, ЭУЗ=
|