Автоклуб "Москвичемания" http://moskvichemania.ru/ |
|
БСЗ его виды и обсуждения... http://moskvichemania.ru/topic820.html |
Страница 9 из 10 |
Автор: | Samvel [ 27 сен 2013, 10:57 ] |
Заголовок сообщения: | Re: БСЗ его виды и обсуждения... |
dobri den ribeat vot vi napesali vseakoe ob zajiganie bsz no ea tak i ne ponel dlia moskvicha 2141 kakoi tramlior bezkontaktni vstavit?kakoi mashini podxodit na 2141??????? zaranoe sposibo |
Автор: | Cyber Fox [ 27 сен 2013, 11:15 ] |
Заголовок сообщения: | Re: БСЗ его виды и обсуждения... |
Samvel писал(а): dobri den ribeat vot vi napesali vseakoe ob zajiganie bsz no ea tak i ne ponel dlia moskvicha 2141 kakoi tramlior bezkontaktni vstavit?kakoi mashini podxodit na 2141??????? zaranoe sposibo Вот не поверишь, тот же самый трамплер что и для 412 мотора в случае если стоит УЗАМ мотор и жигулевский бесконтактный в случае ВАЗ мотора |
Автор: | Slavamaz [ 01 дек 2015, 19:48 ] |
Заголовок сообщения: | Re: БСЗ его виды и обсуждения... |
Всім привіт! Давно не заходив.. Купа всякого-різного за ці роки пройшло, але зараз не про це.. У мене й надалі 41-й москалик.. У 2006-му році (+/-) мною була встановлена БСЗ на свою машину. Пропрацювала вона справно 9 років без жодного збою... До недавна.. І тут почалося те, що заставило написати цього поста. Нагадаю, двигун на моїй машині ВАЗ 2106 Отже історія наступна: Ввечері одного чудового дня я приїхав додому, поставив машину в гараж і з спокійною душею поринув у сімейні клопоти. Наступного ранку машина не завелась. Заводилась вона у мене завжди з полутика і без жодних маніпуляцій. Витягнув підсос, ключ "на старт" і вже тарабанить. А тут три спроби і нічого. До відходу маршрутки лишалось 10 хв і щоб не спізнитись на роботу, я перестав далі мучити двигуна. Наступного дня почав шукати проблему. Спочатку перевірив подачу бензину. Прокачка вручну показала, що бензин до карба подається справно. Із носиків УН бензин також подавався у колектор. Лишалася іскра. Викрутив свічку, щоб перевірити наявність іскри і злегка офігів. Центральний електрод згорів до ізолятора. Те саме було і з рештою свічок. Ну що казати, NGK справно пропрацювали років п"ять. Пора на заміну. Хоча розумів, що всі 4 свічки одночасно вийти з ладу не можуть. Мало б спочатку троїти, двоїти і таке інше. Щоб перевірити гіпотезу, підкидую комплект свічок з робочої машини (у сусіда ваз 2106). Кручу стартером - жодної вспишки.. Знімаю центральний провід і кручу так. Іскра ніби і є, але якась дуже слабка і її фактично навіть не видно при денному світлі. То її взагалі нема то ніби і є, але якась вона ніяка. Дістаю з бардачка новий комутатор. Міняю - нічого. Думаю, всяке буває. Катався він в бардачку як запасний купу років, може вже і "новий" не робочий. Ставлю його на сусідську шоху. Заводим - шоха завелась, як власне і на моєму старому комутаторі. Робочий. Беру його катушку, ставлю на свою машину - глухо. Лишається датчик Хола. Провіряю МД-1 - прибор показує що з ДХ все гуд. Не довіряю прибору, міняю ДХ на новий (теж із бардачка) - ефекту "0". Провіряю щойно всановлений ДХ прибором МД-1. Прибор показує що датчик справний. Поміж тим міняв і центральний провід від катушки. Іскри на ньому все одно нема. Свою катушку ставив на сусідську шоху - машина заводилась. Жгут проводів від комутатора до трамбльора і до катушки прозвонював тестером - звониться кожний провід. Допровірявся до того, що посадив АКБ. Плюнув, поставив акума на зарядку і пішов спати. Наступного дня купив комплект свічок (їх все одно треба було міняти), вкрутив їх на місце, по ходу поставив новий бігунок, бо старий був трохи підгорітий, поставив свіжого АКБ і вуаля - машина завелася. Проїзди два дні і вона знову здохла. Просто на ходу заглохла. Додому на галстуку. Перед тим на робочій машині міряв напругу на клемах - стабільних 13.5 В Добре! Машина мертва. Знову маніпуляції по кругу з заміною комутатора, катушки і центрального ВВ провода нічого не дали. Заміряю напругу на клему "Б+" катушки і бачу 9В. Хм, цікаво! Кидаю соплю від "+" АКБ на "Б+" катушки - і опа, машина ожила. Ну що ж, думаю, от і проблема. Десь просадка напруги по дорозі віз замка до катушки. Знімаю соплю - машина продовжує працювати. Глушу, заводжу - все норм (без соплі). Почухав рєпу, нічого не пойняв. але ще потішився один день. Наступного ранку машина завелася, та під час прогріву знову заглохла сама по собі. Ха, думаю, я вже мудрий. Знову кидаю соплю від "+" АКБ на "Б+" катушки... і глухо. Машина так і не ожила.. І у мене повний ступор. Куди рити далі я вже не знаю. Масу перевіряв омметром - опір 0.8 Ом між клемою "-" і корпусом свічки. Стартер крутив жваво, тож АКБ заряджений нормально. На даний момент хочу повністю замінити весь жгут від комутатора до трамбльора і катушки, бо це єдине, що я ще не робив (хоч і продзвонював тестером). Симптоми ніби вказують на якийсь неконтакт, але не впевнений остаточно. Питання маю ще таке - чи може проявлятись в такий спосіб помираюча катушка чи наприклад чи може подібні симтоми давати ДХ. Я декілька разів стикався з втратою іскри через проблеми з ДХ. Але на тих машинах ДХ вмирав остаточно і заміна його вирішувала проблему. А тут прям містика якась. Вибачаюсь за багато букв, але хотів максимально розмалювати повну картину проблеми і спроб її усунути. Дякую всім, хто дочитав! |
Автор: | sirvlaser [ 01 дек 2015, 20:54 ] |
Заголовок сообщения: | Re: БСЗ его виды и обсуждения... |
у кума была тоже мистика но немного другая. постоянно горел датчик холла. три дня поездит и тютю. в течении месяца два раза в неделю на АЗ-1 приезжал домой. менял коммутатор, чистил клеммы, подкидывал провода. датчики холла перепробовал всех доступных производителей. коммутатор менял на магазинный или нет - не помню. решилась проблема заменой коммутатора на самодельный - у него папа электронщик. вполне могли зажмотить денег на новый коммутатор. старый смотрели осцилографом и обнаружили выбросы повышенного напряжения на питание датчика холла. твоя проблема похожа на катушку скорее всего - коммутатор по идее рулит только моментом разряда. нужно проверить массу катушки - она через болты крепления идёт на корпус катушки. также нужно проверить крышку трамблера и провода. правда если бы провода то наверное оно не глохло а нестабильно работало, небыло бы тяги и т.д., но чем черт не шутит. |
Автор: | MADCAT [ 01 дек 2015, 22:19 ] |
Заголовок сообщения: | Re: БСЗ его виды и обсуждения... |
Хм, а провода свечные как поживают? |
Автор: | Slavamaz [ 02 дек 2015, 07:25 ] |
Заголовок сообщения: | Re: БСЗ его виды и обсуждения... |
Іскри не було на центральному проводі, який я також підкидав з робочої машини... ВВ провода теж вже трохи відбігали. Купляв колись якісні, силіконові. Нарікань на них не було жодного разу. Може вже за стільки років десь ізоляцію і пробило, але щоб взагалі машина із-за цього не заводилась?? Ну, не знаю... |
Автор: | Slavamaz [ 02 дек 2015, 08:01 ] |
Заголовок сообщения: | Re: БСЗ его виды и обсуждения... |
Цитата: нужно проверить массу катушки - она через болты крепления идёт на корпус катушки. Це точно? Здається, що катушка не контактує через крпус з масою... |
Автор: | Cyber Fox [ 02 дек 2015, 08:31 ] |
Заголовок сообщения: | Re: БСЗ его виды и обсуждения... |
Не Слав, кажись таки контактирует... Попробуй прочухать таки места крепления катушки |
Автор: | sirvlaser [ 02 дек 2015, 08:56 ] |
Заголовок сообщения: | Re: БСЗ его виды и обсуждения... |
на катушке 2 вывода - +12В и сигнальный от коммутатора на разряд. как любой другой электрический прибор должна быть масса. значит масса идёт через корпус катушки. собственно таким образом почти всё в автомобильной электрике устроено - масса через корпус прибора )) |
Автор: | MADCAT [ 02 дек 2015, 09:53 ] |
Заголовок сообщения: | Re: БСЗ его виды и обсуждения... |
Там немного не так Первичная обмотка катушки-плюс с замка, минус через коммутатор или трамблер, а вторичная обмотка-плос с первичной, а минус через искровой промежуток свечи, катушку хоть в воздухе повесь работать она должна. |
Автор: | FightWolf [ 02 дек 2015, 10:52 ] |
Заголовок сообщения: | Re: БСЗ его виды и обсуждения... |
Гена все верно говорит. Катушка даже не прикрученая работает. |
Автор: | sirvlaser [ 02 дек 2015, 11:07 ] |
Заголовок сообщения: | Re: БСЗ его виды и обсуждения... |
а я всегда думал что наоборот... но первая ссылка в гугле меня предала =) http://znanieavto.ru/fire/katushka-zazhiganiya-vaz.html |
Автор: | Cyber Fox [ 02 дек 2015, 11:19 ] |
Заголовок сообщения: | Re: БСЗ его виды и обсуждения... |
Все мы можем ошибаться |
Автор: | sirvlaser [ 02 дек 2015, 11:42 ] |
Заголовок сообщения: | Re: БСЗ его виды и обсуждения... |
иногда даже группами по несколько человек ) |
Автор: | Slavamaz [ 02 дек 2015, 17:57 ] |
Заголовок сообщения: | Re: БСЗ его виды и обсуждения... |
MADCAT писал(а): Там немного не так Первичная обмотка катушки-плюс с замка, минус через коммутатор или трамблер, а вторичная обмотка-плос с первичной, а минус через искровой промежуток свечи, катушку хоть в воздухе повесь работать она должна. Ну власне.. |
Страница 9 из 10 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |