Автоклуб "Москвичемания"
http://moskvichemania.ru/

БСЗ его виды и обсуждения...
http://moskvichemania.ru/topic820.html
Страница 9 из 10

Автор:  Samvel [ 27 сен 2013, 10:57 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

dobri den ribeat vot vi napesali vseakoe ob zajiganie bsz no ea tak i ne ponel dlia moskvicha 2141 kakoi tramlior bezkontaktni vstavit?kakoi mashini podxodit na 2141??????? zaranoe sposibo

Автор:  Cyber Fox [ 27 сен 2013, 11:15 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Samvel писал(а):
dobri den ribeat vot vi napesali vseakoe ob zajiganie bsz no ea tak i ne ponel dlia moskvicha 2141 kakoi tramlior bezkontaktni vstavit?kakoi mashini podxodit na 2141??????? zaranoe sposibo


Вот не поверишь, тот же самый трамплер что и для 412 мотора в случае если стоит УЗАМ мотор и жигулевский бесконтактный в случае ВАЗ мотора :)

Автор:  Slavamaz [ 01 дек 2015, 19:48 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Всім привіт!
Давно не заходив..
Купа всякого-різного за ці роки пройшло, але зараз не про це..
У мене й надалі 41-й москалик..
У 2006-му році (+/-) мною була встановлена БСЗ на свою машину.
Пропрацювала вона справно 9 років без жодного збою... До недавна..
І тут почалося те, що заставило написати цього поста.

Нагадаю, двигун на моїй машині ВАЗ 2106
Отже історія наступна:
Ввечері одного чудового дня я приїхав додому, поставив машину в гараж і з спокійною душею поринув у сімейні клопоти.
Наступного ранку машина не завелась. Заводилась вона у мене завжди з полутика і без жодних маніпуляцій. Витягнув підсос, ключ "на старт" і вже тарабанить. А тут три спроби і нічого. До відходу маршрутки лишалось 10 хв і щоб не спізнитись на роботу, я перестав далі мучити двигуна. Наступного дня почав шукати проблему. Спочатку перевірив подачу бензину. Прокачка вручну показала, що бензин до карба подається справно. Із носиків УН бензин також подавався у колектор. Лишалася іскра. Викрутив свічку, щоб перевірити наявність іскри і злегка офігів. Центральний електрод згорів до ізолятора. Те саме було і з рештою свічок. Ну що казати, NGK справно пропрацювали років п"ять. Пора на заміну. Хоча розумів, що всі 4 свічки одночасно вийти з ладу не можуть. Мало б спочатку троїти, двоїти і таке інше. Щоб перевірити гіпотезу, підкидую комплект свічок з робочої машини (у сусіда ваз 2106). Кручу стартером - жодної вспишки.. Знімаю центральний провід і кручу так. Іскра ніби і є, але якась дуже слабка і її фактично навіть не видно при денному світлі. То її взагалі нема то ніби і є, але якась вона ніяка. Дістаю з бардачка новий комутатор. Міняю - нічого. Думаю, всяке буває. Катався він в бардачку як запасний купу років, може вже і "новий" не робочий. Ставлю його на сусідську шоху. Заводим - шоха завелась, як власне і на моєму старому комутаторі. Робочий. Беру його катушку, ставлю на свою машину - глухо. Лишається датчик Хола. Провіряю МД-1 - прибор показує що з ДХ все гуд. Не довіряю прибору, міняю ДХ на новий (теж із бардачка) - ефекту "0". Провіряю щойно всановлений ДХ прибором МД-1. Прибор показує що датчик справний. Поміж тим міняв і центральний провід від катушки. Іскри на ньому все одно нема. Свою катушку ставив на сусідську шоху - машина заводилась. Жгут проводів від комутатора до трамбльора і до катушки прозвонював тестером - звониться кожний провід.
Допровірявся до того, що посадив АКБ. Плюнув, поставив акума на зарядку і пішов спати. Наступного дня купив комплект свічок (їх все одно треба було міняти), вкрутив їх на місце, по ходу поставив новий бігунок, бо старий був трохи підгорітий, поставив свіжого АКБ і вуаля - машина завелася. Проїзди два дні і вона знову здохла. Просто на ходу заглохла. Додому на галстуку. Перед тим на робочій машині міряв напругу на клемах - стабільних 13.5 В
Добре! Машина мертва. Знову маніпуляції по кругу з заміною комутатора, катушки і центрального ВВ провода нічого не дали. Заміряю напругу на клему "Б+" катушки і бачу 9В. Хм, цікаво! Кидаю соплю від "+" АКБ на "Б+" катушки - і опа, машина ожила. Ну що ж, думаю, от і проблема. Десь просадка напруги по дорозі віз замка до катушки. Знімаю соплю - машина продовжує працювати. Глушу, заводжу - все норм (без соплі). Почухав рєпу, нічого не пойняв. але ще потішився один день. Наступного ранку машина завелася, та під час прогріву знову заглохла сама по собі. Ха, думаю, я вже мудрий. Знову кидаю соплю від "+" АКБ на "Б+" катушки... і глухо. Машина так і не ожила.. І у мене повний ступор. Куди рити далі я вже не знаю.
Масу перевіряв омметром - опір 0.8 Ом між клемою "-" і корпусом свічки.
Стартер крутив жваво, тож АКБ заряджений нормально.
На даний момент хочу повністю замінити весь жгут від комутатора до трамбльора і катушки, бо це єдине, що я ще не робив (хоч і продзвонював тестером). Симптоми ніби вказують на якийсь неконтакт, але не впевнений остаточно.
Питання маю ще таке - чи може проявлятись в такий спосіб помираюча катушка чи наприклад чи може подібні симтоми давати ДХ. Я декілька разів стикався з втратою іскри через проблеми з ДХ. Але на тих машинах ДХ вмирав остаточно і заміна його вирішувала проблему. А тут прям містика якась.
Вибачаюсь за багато букв, але хотів максимально розмалювати повну картину проблеми і спроб її усунути.
Дякую всім, хто дочитав!

Автор:  sirvlaser [ 01 дек 2015, 20:54 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

у кума была тоже мистика но немного другая. постоянно горел датчик холла. три дня поездит и тютю. в течении месяца два раза в неделю на АЗ-1 приезжал домой. менял коммутатор, чистил клеммы, подкидывал провода. датчики холла перепробовал всех доступных производителей. коммутатор менял на магазинный или нет - не помню. решилась проблема заменой коммутатора на самодельный - у него папа электронщик. вполне могли зажмотить денег на новый коммутатор. старый смотрели осцилографом и обнаружили выбросы повышенного напряжения на питание датчика холла.
твоя проблема похожа на катушку скорее всего - коммутатор по идее рулит только моментом разряда. нужно проверить массу катушки - она через болты крепления идёт на корпус катушки. также нужно проверить крышку трамблера и провода. правда если бы провода то наверное оно не глохло а нестабильно работало, небыло бы тяги и т.д., но чем черт не шутит.

Автор:  MADCAT [ 01 дек 2015, 22:19 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Хм, а провода свечные как поживают?

Автор:  Slavamaz [ 02 дек 2015, 07:25 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Іскри не було на центральному проводі, який я також підкидав з робочої машини...
ВВ провода теж вже трохи відбігали. Купляв колись якісні, силіконові. Нарікань на них не було жодного разу.
Може вже за стільки років десь ізоляцію і пробило, але щоб взагалі машина із-за цього не заводилась?? Ну, не знаю...

Автор:  Slavamaz [ 02 дек 2015, 08:01 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Цитата:
нужно проверить массу катушки - она через болты крепления идёт на корпус катушки.

Це точно?
Здається, що катушка не контактує через крпус з масою... :pardon:

Автор:  Cyber Fox [ 02 дек 2015, 08:31 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Не Слав, кажись таки контактирует... Попробуй прочухать таки места крепления катушки

Автор:  sirvlaser [ 02 дек 2015, 08:56 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

на катушке 2 вывода - +12В и сигнальный от коммутатора на разряд. как любой другой электрический прибор должна быть масса. значит масса идёт через корпус катушки. собственно таким образом почти всё в автомобильной электрике устроено - масса через корпус прибора ))

Автор:  MADCAT [ 02 дек 2015, 09:53 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Там немного не так
Первичная обмотка катушки-плюс с замка, минус через коммутатор или трамблер, а вторичная обмотка-плос с первичной, а минус через искровой промежуток свечи, катушку хоть в воздухе повесь работать она должна.

Автор:  FightWolf [ 02 дек 2015, 10:52 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Гена все верно говорит. Катушка даже не прикрученая работает.

Автор:  sirvlaser [ 02 дек 2015, 11:07 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

а я всегда думал что наоборот... но первая ссылка в гугле меня предала =)
http://znanieavto.ru/fire/katushka-zazhiganiya-vaz.html

Автор:  Cyber Fox [ 02 дек 2015, 11:19 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Все мы можем ошибаться :)

Автор:  sirvlaser [ 02 дек 2015, 11:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

иногда даже группами по несколько человек )

Автор:  Slavamaz [ 02 дек 2015, 17:57 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

MADCAT писал(а):
Там немного не так
Первичная обмотка катушки-плюс с замка, минус через коммутатор или трамблер, а вторичная обмотка-плос с первичной, а минус через искровой промежуток свечи, катушку хоть в воздухе повесь работать она должна.


Ну власне.. :beer:

Страница 9 из 10 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/