Автоклуб "Москвичемания"
http://moskvichemania.ru/

БСЗ его виды и обсуждения...
http://moskvichemania.ru/topic820.html
Страница 10 из 10

Автор:  Cyber Fox [ 02 дек 2015, 18:17 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

А сам замок зажигания нервы не может портить ?

Автор:  Slavamaz [ 02 дек 2015, 19:01 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Тоді на проводі, що я кидав з "+" АКБ на "Б+" катушки - все би працювало,
а під час останнього експерименту навіть це не допомогло.. :(

Автор:  MADCAT [ 02 дек 2015, 19:53 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Ну еще мысль-отключить тахометр и попробовать без него, может его провод (или он сам) замыкает...

Автор:  Slavamaz [ 03 дек 2015, 07:43 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Такого поки не робив, спробую, як знову доберуся до машини.
Дякую!

Автор:  Slavamaz [ 03 дек 2015, 19:47 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Курде, MADCAT, ти геній..
Отже, лишаю на катушці провода лише з комутатора - машина заводиться. Підкидаю провод таха - глохне..
Тепер питання наступне. На контакті, з якого йде провід на тахометр виходить ще один провід. Так само як є ще один провід з контакту Б+ катушки. Це залишки ЕПХХ чи ще щось?

Машина без цих проводів заводиться, але обороти все одно плавають. На повишених оборотах теж працює не зовсім рівно.
Тепер думаю - це збіг, чи все таки взаємопов"язані речі?
До речі, дивився на ВВ провода в повній темноті. "Північне сяйво" не спостерігається.

Автор:  MADCAT [ 03 дек 2015, 20:05 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

На катушку насклько я помню идут провода от замка, коммутатора, тахометра и блока ЭПХХ. Если блока ЭПХХ нет, то обычно с катушки запитывают электроклапан карба.
С отключеным клапаном мотор должен не держать холостые, но в зависимости от состояния клапана могут быть варианты, а так как канал ХХ является и каналом переходнй системы то могут быть и изменения и на повышеных оборотах

Автор:  Slavamaz [ 04 дек 2015, 07:53 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Про клапан карбюратора я знаю. Він у мене підключений від катушки, але не заводом, а я сам кидав туди провід після встановлення Солекса. Тобто, на катушку на "Б+" приходило чотири проводи: 1 з замка на якому є +12В після включення зажигання, провід з комутатора, провід на ЕК карбюратора і ще якийсь провід, що йде в заводський джгут проводів.
На контакті "К" катушки - провід з комутатора і один контакт, з двома проводами. Один із цих проводів тахометр, інший теж в іде в заводський джгут. Так от відключені були четвертий невідомий провід з "Б+" і два проводи з контакту "К".
Причому, якщо той невідомий провід ставити на контакт "Б+" - то все добре, а от якщо ставити контакт з двома проводами на "К" - то глохне. Спробую ще їх розділити і вияснити, чи замикає власне провід тахометра - чи той другий провід. ЕПХХ у мене ніколи не було. Тобто колись був, але я машину купив вже з відключеним блоком ЕПХХ. Може це дійсно провода від нього. Хоча, згідно схеми - управління для блока ЕПХХ дійсно бралося з контакту "К" катушки і можна припустити, що той провід, що парить мізки - то він, а от живлення ЕПХХ мало б іти з генератора, а не катушки. Словом - поки до кінця не розібрався.
Ну і нестабільні обороти двигуна трохи напрягають. ЕК карба тут не причому, бо холості якими б не були, але є. При відключенні цього провода від клапана на ХХ призводить до заглушення мотора, як власне і має бути.

Автор:  Cyber Fox [ 04 дек 2015, 12:02 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

По идее еще один провод на катушку идет от стартера... При работе стартера подает +12 в обход вариатора на катушке...

Автор:  MADCAT [ 04 дек 2015, 12:49 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Cyber Fox писал(а):
По идее еще один провод на катушку идет от стартера... При работе стартера подает +12 в обход вариатора на катушке...


На жигулевском моторе такого нету

Slavamaz второй провод с клемы К должен идти на блк ЭПХХ. Четвертый провод на клемме Б-судя по всему питание блока ЭПХХ и электроклапана, хотя по схеме такого провода нету (так сделано на машинах с УЗАМом, может жгут проводов какой-то нестандартный)
Я бы пробовал замерять напряжение на четвертом проводе, и прозвнить на массу-если мотор глохнет то там либо +12В, либо масса. А сам блок ЭПХХ стоит?

Автор:  Cyber Fox [ 04 дек 2015, 13:00 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

MADCAT писал(а):
Cyber Fox писал(а):
По идее еще один провод на катушку идет от стартера... При работе стартера подает +12 в обход вариатора на катушке...


На жигулевском моторе такого нету


А, пардон :) Я не спец по обвязке этих моторов :)

Автор:  Slavamaz [ 04 дек 2015, 14:25 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Ні, самого блока ЕПХХ немає..
Провід для ЕК карба окримий і він підключений.
На разі з відключеними двома проводами (бо вони з"єднані одним контактом) мотор заводиться, але працює нестабільно.
Прогрітий мотор на ХХ глохне. Жикльор ХХ чистий, електроклапан щолкає.
Починаю грішити на бензин. Можливо іспоганився. Машина стоїть два тижні.
Хоча чесно кажучи вже не знаю що і робити.
Замучився. Може вже й двигун кінчається. Капіталка робилась дуже й дуже давно...

Автор:  MADCAT [ 16 дек 2015, 13:05 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Slavamaz, ну как, проблема решилась?

Автор:  Slavamaz [ 27 дек 2015, 09:39 ]
Заголовок сообщения:  Re: БСЗ его виды и обсуждения...

Ну всьо.. Не без допомоги шановного MADCAT, проблема дійсно була вирішена.
Запалювання садив провід, що йшов на ЕПХХ. Те, що не було холостих, думаю пов"язано з довготривалим простоюванням машини і поганим бензином. Дві заправки свіжим 95-м вирішили і проблему ХХ.
Зараз машина на ходу з працюючим тахометром.

Страница 10 из 10 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/