Автоклуб "Москвичемания"
http://moskvichemania.ru/

Подскажите про инжектор?
http://moskvichemania.ru/topic368.html
Страница 1 из 2

Автор:  Tor_2141 [ 10 фев 2008, 19:23 ]
Заголовок сообщения:  Подскажите про инжектор?

Ребята, кто-то из вас сталкивался с установкой распределенного впрыска на УЗАМовский мотор? много ли там выходит переделок?

Автор:  Cyber Fox [ 10 фев 2008, 20:26 ]
Заголовок сообщения: 

Переделок много... Т.к. родной комплект достать практически нереально... :(

Автор:  Tor_2141 [ 10 фев 2008, 22:43 ]
Заголовок сообщения: 

Я слышал что подходит проводка и некоторые датчики от 31-ой волги... вот только вся проблема найти коллектор... и изготовить переходник. может кто делал такое, подскажет?

Автор:  Myrik86 [ 17 фев 2008, 14:15 ]
Заголовок сообщения: 

так як ніхто не може тут тобі підсказати , да і я тобі нічого не підкажу в плані тому , що не ставив таке щастя і навіть не задумувався ( оскільки то буде коштувати для мене великих грошей ) . Можу лиш пошукати і дати ссилочки на статьї людей які це щастя імплантували на свої москвічі .
P.S. колись задумувався про установку моноінжектора ( то більш реально для нас по грошам і по обєму робіт ) , але після установки нормального бензонасоса Пекар , нового карбюратора 21041-.......-10 під МПСЗ ( якої в мене не має ) , і установці в першу камеру модного роспилітеля з последующою настройкою карбюратора , машина стала їхати не гірше чим на моноінжекторі ....
А щас ссилки

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=143363

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=130246

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=106350

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=102686

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... e&id=78826

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... e&id=56715

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... e&id=51367

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode=faq&faqc=144764

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode=faq&faqc=140593

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=117218

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... e&id=87668

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=122900

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=121829

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=112396
доречі в мене аналогічні по чистоті свічки з пробігом більше чим 5 тис . Економії явної явної не має з росходом .

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=110777

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=110214

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... &id=103780

http://www.club.azlk.ru/index.php3?mode ... e&id=74871

вобщем пока хватить думаю :) лиш хто тут таке поставить ? напевно ніхто .....

Автор:  Slavamaz [ 17 фев 2008, 16:02 ]
Заголовок сообщения: 

Myrik86
а як же вакуум регулятор УОЗ?

Автор:  Myrik86 [ 17 фев 2008, 19:12 ]
Заголовок сообщения: 

Славіку - ти питаєш за штуцер до якого підключається шланг оперереженія зажигиния що підєднується до вауумника на трамблері :) . Якщо да, то цю проблему я рішив . Справді його не має на цьому карбюраторі . Був взятий шланг для вакуумника від Ваз-класика , і куплений 10ти кубовий шприц . Голка від шприца доробляється і садиться на неї шланг і обмотується для герметизації . Сама голка засувається в шланг вакуумника тормозів і фіксується ізолентою . ругий кінець шланга засувається по штатному в вакуумник оперереженія зажиганія . Провірка в майстра стробоскопом показала що опереженіє працює .

Автор:  Slavamaz [ 17 фев 2008, 19:30 ]
Заголовок сообщения: 

може і працює, але не зовсім корректно, з мого погляду. Справа в тому, що на ХХ, коли дросільна заслонка закрита, не має бути впливу на вакуум-корректор, що на трамбльорі, взагалі, ніякого впливу. При такому рішенні як в тебе, вплив все таки є. Це означає, що ти просто підстроюєш трамб для потрібної величини УОЗ, але він вже трохи зміщений в "+". Відповідно, на більш високих оборотах УОЗ буде "недоопережатися" (якшо можна так висловитися) саме на ті градуси, на які вже опередилося на ХХ. До речі, перевір стробоскопом, чи зміниться кут УОЗ, якщо ті відключиш трубку від трамбльора, коли двигун працює на ХХ. Кут УОЗ не має мінятися, незалежно від того є трубка на трамбльорі чи ні.

Автор:  Tor_2141 [ 17 фев 2008, 20:41 ]
Заголовок сообщения: 

Спасибо за ссылки! а про вакуумный регулятор УОЗ действительно
Slavamaz прав, на ХХ не должно быть разряжения в трубке идущеё на трамблер

Автор:  Myrik86 [ 17 фев 2008, 22:25 ]
Заголовок сообщения: 

Slavamaz - провіряли стробскопом - не міняється кут на ХХ . А вот при великих опереженіє є . В тому прикол що ставилося через іголку ( бо я спочатку хотів поставити через трубку що йде в нас на економайзер в приборці ) . Так порадив мені майстер який займається карбюраторами , моноінжекорами і інжекторами . Доречі має діагностику на всі рос. машини . кстаті діагностика його виявила проблеми в мене в движку з деяким перебоєм роботи в циліндрах . Я і не спорю - було діло . Оказалося що бензин "хороший" був і машина тупо вмирала а я на нього наїжав ........ . Щас все нормально . Да і ти сам бачиш що машина в мене в міру резва .

Автор:  DVA [ 17 фев 2008, 22:42 ]
Заголовок сообщения: 

Myrik86
А що за розпилювач в тебе стоїть? Розкажи, а краще покажи.

Автор:  Myrik86 [ 17 фев 2008, 22:56 ]
Заголовок сообщения: 

DVA - показав би но верхню кришку карбюратора для того снімати не буду . Старий що витянув я покажу як доберуся в гараж з фотопаратом . Може щось в інеті нарию та покажу :)

Автор:  DVA [ 17 фев 2008, 23:13 ]
Заголовок сообщения: 

а ти його сам робив чи купляв? Це часом не звичайний дифузор, тільки перероблений?

Автор:  Myrik86 [ 17 фев 2008, 23:28 ]
Заголовок сообщения: 

купував . Дифузор справді інакший . В нас заводський він продовгуватий вниз , а цей сплюснутий , круглий , з велким діаметром і великою кучою дирочок по колу для утворення не просто потоку топлива , а створення чогось похожого на розпилений потік топлива по всьому дифузору 1ї камери в карбюраторі .
Вот нарив класну статью про курочення Солекса і всі його параметри :)
http://www.liveinternet.ru/users/1894993/post65900744/

Із того що поставив отримав меньший розход ( так говорю не лише я і багато інших , хто собі поставив ) . Мені подобається тяга машини на низах і відсутьність малейших намьоків на якісь провали на педалі газа і плавність набирання оборотів від самих низів до 4000 тис об бо більше движок не кручу ( навіть коли машина холодна провалів не має ) . Получився своєрідний моноінжектор чим я радий . Свічки теж радують - пів року не викручую , і якщо машинка стоїть місяць в гаражі і не їздить - то заводиться з першого - другого разу ( в залежності чи підкачаю бензин чи ні ) і ніяких намьоків на троїння не має .

Автор:  Slavamaz [ 18 фев 2008, 08:17 ]
Заголовок сообщения: 

а той майстер случайно не в сторону Ключарок живе? В Паланку, чи як там той район зветься. При виїзді з міста поворот на ліво, біля домика зі зрубу навпроти АЗС? :wink:

Автор:  Slavamaz [ 18 фев 2008, 09:56 ]
Заголовок сообщения: 

Цитата:
А що за розпилювач в тебе стоїть? Розкажи, а краще покажи

я думаю що мова йде про так званий УПГС. Ставиться замість малого диффузора в першу, або обидві камери, карбюратора.
http://www.motor-tuning.ru/

Myrik86
Така штука в тебе? Якшо да, то які впечатлєнія, бо в резонності установки по ІНЕТу багато розбіжностей, в частності і на дружественному сайті.
http://azlk-team.ru/forum/viewtopic.php?t=2639

Страница 1 из 2 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/